جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۹۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 ؛
با هدف نمایش جلوه های باشکوه حرکت های مردمی در دفاع از آرمان های فلسطین و ثبت لحظه های پرشور راهپیمایی روز قدس با استفاده از هنر تاثیرگذار عکاسی ، مسابقه عکس " قدس در قاب تصویر " از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 ومدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رویش و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 ، تمامی علاقه مندان به هنر عکاسی می توانند ضمن شرکت در راهپیمایی روز قدس ، با تکیه بر توان و ظرفیت هنری خود جلوه های حماسی این روز را با دوربین ها و تلفن همراه خود ثبت نمایند .

شرکت در مسابقه عکس " قدس در قاب تصویر " برای عموم علاقه مندان آزاد است ومسابقه در دو بخش دیجیتال و آنالوگ و در دوکلاس آماتور و حرفه ای برگزار می شود.

قدس و حضور مردم ، قدس و اتحاد و همدلی ،قدس و معصومیت کودکان ،قدس و عدالت خواهی جهانی ، قدس و پایداری و پیروزی ، محورهای موضوعی پنج گانه این مسابقه هستند و هر عکاس می تواند حداکثر 5 قطعه عکس در هر موضوع انتخاب و به دبیرخانه ارسال نماید .

عکس ها می بایست 300dpIو فرمتJPJبوده و حداقل با عرض 30 سانتی متر برروی لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه ارسال گردد. آثار در دو بخش عکس های دیجیتال و آنالوگ ، جداگانه مورد داوری قرار می گیرد و بیست میلیون ریال جوایز نقدی و لوح تقدیر به آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

اهدای لوح گواهی حضور در مسابقه به تمامی شرکت کنندکان ، اعطای تسهیلات رایگان دربخش های آموزش و نشست های هنری کانون ها از جمله مزایای شرکت در مسابقه عکس " قدس در قاب تصویر "است و عکس های برگزیده و عکس هایی که به انتخاب هیئت داوران قابلیت ارائه در نمایشگاه را داشته باشند ، در یکی از نگارخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اطلاع قبلی در معرض دید هنرمندان و عموم علاقهمندان قرارخواهد گرفت .

علاقمندان به شرکت در این مسابقه از 3 تا 15 مرداد ماه جاری فرصت دارند آثار خود را در لوح فشرده همراه بانام و شماره تماس با خطی خوانا ، به نشانی بزرگراه فتح، خیابان شهید واشقانی، کوچه شهید وادی زاده ، دبیرخانه فرهنگ سرای رویش ، ارسال یا تحویل نمایند و همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66688553 تماس بگیرند.

نظر شما