شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۳
کد خبر: ۷۹۳۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
نشست آموزشی " فریاد پنهان بازی ها "با هدف آشنایی بیشتر والدین با آسیب های بازی های رایانه ای برای کودکان و نوجوانان به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18در مرکز رشد کودک ومادر برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری، در این دوره کارگاهی اهداف و لایه های فرهنگی پنهان بازی های رایانه ای و آنچه در حوزه تغییر سبک زندگی القا می کنند بازشناسی شده و به زبان ساده و مصداقی تبیین می شود.

حجت الاسلام احمد اسدی کارشناس برنامه ، در این نشست ضمن آگاه سازی خانواده ها از آسیب های موجود در بازی های رایانه ای، با تحلیل و بررسی کامل بازی ها و توضیح مرحله به مرحله آن، خانواده ها را از آسیب های پنهان این محصول رسانه ای  آگاه می کند.

  وی هم چنین به نقد بازی های غربی و معرفی محصولات رایانه ای تولید داخل که مبتنی بر فرهنگی و ارزش های  ایرانی است می پردازد.

حجت الاسلام احمد اسدی مولف و پژوهشگر، تا کنون به بررسی و آسیب شناسی 700 بازی رایانه ای پرداخته است.

نشست آموزشی " فریاد پنهان بازی ها " روز دوشنبه 20 مرداد ماه جاری در مرکز رشد کودک ومادر به نشانی بلوار معلم ، یافت آباد ، ابتدای شهرک امام خمینی ، مرکز رشد کودک و مادر برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66132338 تماس بگیرند.
نظر شما