شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۹۴۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
همزمان با روزجهاني صلح در فرهنگسراي بهمن برگزار مي شود‏////////
نخستين كمپين حمايت از مردم بي دفاع و كودكان بي گناه غزه همزمان با روز جهاني صلح در نخستين فرهنگسراي پايتخت برگزار مي شود .
 به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین جشنواره و نمایشگاه تخصصی عکس هنرهای رزمی ایران تحت عنوان " اسطوره های صلح" با مشارکت دبيرخانه  فدراسيون ورزش هاي رزمي كشور(تكواند وكاراته)،  فراكسيون ورزش هاي رزمي مجلس شوراي اسلامي و دبيرخانه نهادينه سازي ورزش هاي حرفه اي كشور در تاریخ 30 شهریور لغایت 10 مهر ماه سال جاری همزمان با روز جهانی صلح در محل فرهنگسرای بهمن افتتاح و شروع به کار خواهد كرد.

‎‎این جشنواره كه به منظور ارج نهادن به مقام قهرمانان و پیشکسوتان رشته های رزمی و همچنین آشنایی شهروندان با زیبایی ها و جذابیت های بصری هنرهای رزمی و تاثیر ورزش های رزمی در سلامت جامعه و ترویج فرهنگ پهلواني و اخلاق حرفه اي در ورزش با شعار "صلح جهانی و توقف جنایات وحشیانه و قتل وعام انسان های بی گناه" در سراسر جهان برگزار می شود، شامل نمايشگاه تخصصي عكس ورزشكاران  رزمي كشور ‏و آيين تجليل از ورزشكاران و پيشكسوتان به همراه انتشار بيانيه از سوي اعضاي كمپين بزرگ هنرهاي رزمي كشور خواهد بود.

  همچنین ستاد برگزاری اين جشنواره با اعلام تشکیل کمپین حمایت از ورزشکاران و کودکان غزه، از تمامی فدراسیون ها، صاحبان سبک هاي ورزشي، پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان رشته های رزمی برای پیوستن به این کمپین دعوت به عمل می آورد تا ضمن ابراز انزجار از جنایات رژيم سفاك صهيونيستي و نقض حقوق بشر در مناطق مختلف جهان در روز جهانی صلح گرد هم آمده و پیام خویش را با قرائت بیانیه ای به گوش جهانیان برسانند.

با توجه به استقبال علاقه مندان هنرهای رزمی از سراسر کشور و درخواست های مکرر، آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ 20 شهریور ماه تمدید شد.

علاقه مندان برای پیوستن به اين کمپین بزرگ فرهنگي ورزشي و بازدید از نمایشگاه ياد شده مي توانند به نشاني تهران ‏ميدان بهمن  فرهنگسراي بهمن  مراجعه كرده و يا براي كسب اطلاعات بيشتر با درگاه اينترنتي  جشنواره به نشانی www.aksrazmi.com   و پرتال فرهنگسراي بهمن به نشاني www.bahman.farhansara.ir مراجعه کنند.    

نظر شما