جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۵
کد خبر: ۷۹۵۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
سیدمجید حسینی از حضور یکصد برند اسلامی _ ایرانی در نمایشگاه‌های نوشت‌افزار و ملزومات مدرسه «باز باران» خبر داد و گفت: مناطق محروم برای خرید از این نمایشگاها از امکانات ویژه بهره‌مند خواهند شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدمجید حسینی، مدیرعامل مؤسسه نشر شهر بیان داشت: نمایشگاه و جشنواره بزرگ «باز باران» از 12 تا 22 شهریور ماه در 120 نقطه تهران با همکاری شهرداری تهران و اتاق اصناف ایران برگزار می‌شود.

عرضه اسباب‌بازی، چادر مشکی و پوشاک در این نمایشگاه

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه از همکاری اصناف در بخش‌های لوازم‌التحریر، پوشاک،‌ اسباب‌بازی‌های فکری و آموزشی استفاده شده است. از جمله در بخش پوشاک ما به ارائه رده‌های مختلف کالایی از جمله «مانتو»، «چادر مناسب و ارزان»، «مقنعه»، «روسری» و غیره خواهیم پرداخت.

حسینی ادامه داد: در بخش لوازم‌التحریر هم در چهار رده کالایی، ارائه محصول خواهیم داشت رده نخست انواع مختلف دفتر، شامل دفاتر نقاشی، دفاتر انگلیسی، دفاتر تعاونی و غیره را خواهیم داشت. رده دوم مربوط به لوازم‌التحریر اعم از مداد، مدادرنگی، تراش، کیف مدرسه و پاک‌کن، رده سوم اقلام کمک آموزشی و کتب کمک آموزشی و همین طور لوازم آزمایشگاهی همانند میکروسکوپ و تلسکوپ بوده و رده چهارم اسباب‌بازی‌های فکری و آموزشی است که در بخش جنبی نمایشگاه «باز باران» ارائه خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه «باز باران» با همکاری یکصد تولیدکننده داخلی برپا شده است و برندها و شرکت‌های متعددی همانند «آزاده»، «قاصدک»، «روشنا»، «ایام»، «ماندانا»، «ایران بانو»، «تیام»، «تندرست» در بخش لوازم‌التحریر و پوشاک با ما همکاری دارند.

مشاور شهردار تهران در امور رسانه‌ای گفت: حوزه «پوشاک» توسط شرکت شهروند و حوزه لوازم‌التحریر و فرهنگی توسط مؤسسه نشر شهر اداره می‌شود، در کنار برنامه‌های فروشگاهی در 9 نقطه از این اماکن برنامه‌های زنده فرهنگی _ هنری، مشاوره و جشنواره اقوام توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

ارائه تخفیف تا سقف 35 درصد به بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های «باز باران»

وی افزود: امکان این فروشگاه‌ها بر اساس پهنه‌بندی شهر همانند «پهنه غرب (برج میلاد، بوستان گفتگو، بلوار پاک‌نژاد و پارک چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس)»، «پهنه شرق (فرهنگسرای اشراق، میدان امام حسین (ع) و فرهنگسرای خاوران)»، «پهنه جنوب (بوستان ولایت و خیابان باب همایون)»، و در «جنوب غرب (پارک قائم)»، است.

حسینی ادامه داد: در این نمایشگاه تا سقف 35 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است و در مناطق محروم نیز با کمک شهرداری‌های مناطق، امکانات بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، همچنین کل همکاران ما در شهرداری تهران امکان خرید ویژه از این فروشگاه‌ها را خواهند داشت.

منبع: فارس
نظر شما