دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۹
کد خبر: ۷۹۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
همایش اسوه‌های شهر مهربانی برگزار می‌شود
تقدیر از خانواده‌های آتش‌نشانان شهید و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از بخش‌های همایش اسوه‌های شهر مهربانی است.
فرهنگسرای رویش همایش «اسوه‌های شهر مهربانی» را به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشان در مجموعه فرهنگی برج آزادی تهران برگزار و در آن از خانواده شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان آتش‌نشانی تجلیل می‌کند.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این ویژه‌برنامه با شعار «تهران؛ شهر مهربانی» با هدف قدردانی از قشر زحمتکش و شجاع آتش‌نشان و آشنایی شهروندان تهرانی با فرهنگ ایمنی و پیشگیری از بحران برگزار و علاوه بر معرفی شغل شریف و حساس آتش‌نشانان، چشم‌اندازی برای ارتقای فرهنگ ایمنی در شهر تهران و همسان‌سازی ارگان‌های مرتبط در این حوزه ترسیم می‌شود.

نصب چادر امداد و نجات، برپا کردن ایستگاه نقاشی، توزیع محصولات فرهنگی، فشار خون رایگان در ایستگاه هلال احمر، استقرار و نمایش اتوبوس اورژانس در میدان آزادی، نمایش تجهیزات ستاد مدیریت بحران، حضور کارشناسان راهنما و نمایش تجهیزات در ایستگاه پلیس راهور، عملیات اطفای حریق، توزیع کتابچه‌های اطلاع‌رسانی در ایستگاه‌های آبفا، برق، گاز، مخابرات و کلانتری از بخش‌های نمایشگاهی و ایستگاهی این برنامه است.

همایش «اسوه‌های شهر مهربانی» و گرامیداشت روز آتش‌نشان ساعت 14 تا 17 امروز سه‌شنبه هشتم مهرماه به همت فرهنگسرای رویش در میدان آزادی، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66688553 تماس بگیرند.
نظر شما