جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۹۷۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
نامه دبير جشنواره تئاتر كودك به دبير جشنواره تئاتر شهر
جشنواره تئاتر شهر از امروز در فرهنگسراها و سالن‌هاي نمايشي پايتخت آغاز شده و با شعار «تهران؛ شهر مهرباني» تا 18 مهرماه ادامه دارد.
دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در آستانه برگزاری سومین جشنواره سراسری تئاتر شهر پیامی خطاب به دبیر این جشنواره منتشر كرد.

به گزارش رسانه خبري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، پيام دهكردي در پيام خود شهرام کرمی را «دوست ديرين» خطاب كرده و در ادامه چنين نوشته است: چندان فرقی نمی‌کند کجای این سیاره تئاتر ایستاده‌ایم، مهم جانانه ایستادن در هر جایگاه فرهنگی است و جانانه کار کردن. در پلاتو، در صحنه، در شهر، در کشور یا در جهان فرهنگی، ما تنها از جایی به جای دیگر می‌رویم با کوله‌باری از هویت ایرانی و دغدغه ساختن.

دبير جشنواره تئاتر كودك در پايان پيام خود اظهار اميداوري كرده است كرمي بتواند تئاتر کودک و نوجوان را چونان همیشه، دلسوزانه و این بار در جشنواره تئاتر شهر مرتفع سازد.

سومین جشنواره سراسری تئاتر شهر از امروز در فرهنگسراها و ديگر سالن‌هاي نمايشي شهر تهران آغاز به كرده و تا 18 مهرماه با اجراهاي صحنه‌اي، خياباني و نمايشنامه‌خواني ادامه دارد.
مطالب مرتبط
نظر شما