شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۹۷۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
برنامه چهارمين روز جشنواره سوم
شعار سومين جشنواره تئاتر شهر «تهران؛ شهر مهربانی» است كه به دبيري شهرام كرمی برگزار می‌شود.
شلوغ‌ترین روز سومین جشنواره تئاتر شهر دوشنبه ۱۴ مهر است؛ روزي كه در آن در مجموع 18 نمايش در بخش‌هاي صحنه‌اي، باران، كودك و نوجوان، خياباني و نمايشنامه‌خواني روي صحنه مي‌رود و اجرا مي‌شود.

به گزارش رسانه خبري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، فردا در بخش باران نمایش‌های «خسوف» نوشته ابوالفضل حاجی‌علیخانی به کارگردانی علیرضا استادی در ساعت 18 و 20 در سالن مهر و «برزیلیا» به نویسندگی باقر سروش و کارگردانی پوریا عبدی ساعت 17 و 19 در سالن ماه حوزه هنري روی صحنه مي‌رود.

در همین بخش نمایش‌های «ودیعه» نوشته محسن پاکدل با کارگردانی امیرحسین شفیعی ساعت 17 و 19 در سالن اصلی تالار محراب و «حامیان کجایید؟» به نویسندگی و کارگردانی هما جدیکار ساعت 17 در سالن استاد سمندریان دانشکده هنرهای زیبا اجرا خواهد شد.

در بخش صحنه‌ای نمایش «همیشه همه چیز یک جور نیست» نوشته محسن عظیمی به کارگردانی محمدامین سعدی ساعت 16 و 18 در سالن کوچک تالار محراب و نمایش «بی‌نشون» به نویسندگی و کارگردانی کیمیا عظیمی ساعت 19 در سالن تجربه فرهنگسرای ارسباران به اجرا درمی‌آید.

در بخش کودک و نوجوان سومین جشنواره تئاتر شهر، نمایش‌های «گیسوطلا» به نویسندگی و کارگردانی بهاره میرزاپور ساعت 17:30 و 19:30 در فرهنگسرای اندیشه، «نجات تهران» نوشته محمد لقمانیان با کارگردانی سپیده اقدامی ساعت 16 و 18 در خانه فرهنگ فدک و «یک گربه، یک ماهی» به نویسندگی محسن عظیمی و کارگردانی سیروس سپهری ساعت 16 و 18:30 در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران روی صحنه مي‌رود.

در بخش نمایش‌های خیابانی چهار نمایش اجرا مي‌شود؛ «جعبه جادو» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی دربندی ساعت 16:30 در فرهنگسرای اندیشه و ساعت 18 در فرهنگسرای سرو و «فارغ‌التحصیل بدشانس» به نويسندگی و کارگردانی محمدهادی عطایی ساعت 16 در فرهنگسرای سرو و بین ساعت 16:30 تا 18 در فرهنگسرای اندیشه.

نمایش «یه چیزی شبیه زندگی» به نویسندگی و کارگردانی احسان فلاحیان ساعت 16 در فرهنگسرای شفق و بین ساعت 16:30 تا 18  در فرهنگسرای اندیشه اجرا مي‌شود و فرهنگسراي شفق بین ساعت 16 تا 18 ميزبان نمايش «وندال‌ها» نوشته اصغر ابوسی به کارگردانی مرجان نعمتی خواهد بود.

در بخش نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی بین ساعت 17 تا 18 در فرهنگسرای سرو «بحث داغ فرهنگی» نوشته امیر لشکری به کارگردانی معصومه عسگری و «کافه‌های همین حوالی» به نویسندگی کامران شهلایی و کارگرداني پیروز کرمی روخواني مي‌شود.
مطالب مرتبط
برچسب ها: تئاتر شهر كرمي
نظر شما