جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۹
کد خبر: ۷۹۷۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
روز شنبه 12 اجراي صحنه‌اي، خياباني و نمايشنامه‌خواني در سالن‌هاي مختلف برگزار مي‌شود.
سومين جشنواره تئاتر شهر در دومين روز برگزاري با 12 اجراي صحنه‌اي، خياباني و نمايشنامه‌خواني در سه سالن تئاتري، دو فرهنگسرا و يك خانه فرهنگ ادامه مي‌يابد.

به گزارش رسانه خبري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، سالن مهر حوزه هنري روز شنبه در دو نوبت 18 و 20 ميزبان نمايش «يك شاخه گل سرخ» به نويسندگي سيروس همتي و كارگرداني علي برجي است. در سالن مهر هم نمايش «تداعي اطمينان» نوشته سروناز زماني به كارگرداني ساناز زماني در دو نوبت 17 و 19 اجرا مي‌شود. هر دو نمايش در بخش مسابقه صحنه‌اي و باران حضور دارند.

در سالن اصلي تالار محراب نمايش «هيچكس» به كارگرداني فريد يوسف پورآذري بر اساس نمايشنامه‌اي از رويا افشار روي صحنه مي‌رود. اين نمايش هم در بخش صحنه‌اي و تئاتر ديني باران حاضر است و در ساعت‌هاي 17 و 19 دو اجرا براي علاقه‌مندان خواهد داشت. سالن كوچك محراب، سالن تجربه فرهنگسراي ارسباران و سالن سمندريان دانشگاه تهران روز شنبه برنامه ندارند.

نمايش «قصه حسن و بزغاله» به نويسندگي و كارگرداني مجتبي مهدي در ساعت‌هاي 17:30 و 19:30 در بخش كودك و نوجوان در فرهنگسراي انديشه اجرا مي‌شود و خانه فرهنگ فدك ساعت‌هاي 16 و 18 در همين بخش ميزبان «گيس گلابتون و طلسم شهر آواز» به نويسندگي و كارگرداني رضا بيات است. «مبارك كجاست؟» محمود تيموري هم 16 و 18:30 در فرهنگسراي خاوران به صحنه مي‌رود.

در فرهنگسراهاي سرو و انديشه از ساعت 16 تا 18 به ترتيب چهار نمايش خياباني «ساختمان شماره 12» مرتضي وكيليان، «يك لحظه» احمد صميمي، «تا باد چنين بادا» رستار رضوي و «شكلات تلخ» فرامرز قيلچ‌خاني اجرا مي‌شود.

برنامه‌هاي نمايشنامه‌خواني فرهنگسراي سرو هم در دو نوبت 17 و 19 عبارتند از «خش خش بيسيم» داريوش نصيري و مرتضي زيوري و «داستان حميد بهمنش» آيسان عسگري.

سومين جشنواره تئاتر شهري با شعار «تهران؛ شهر مهرباني» به دبيري شهرام كرمي تا 18 مهرماه در تهران ادامه دارد.
مطالب مرتبط
نظر شما