جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۹۷۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
سومین جشنواره تئاتر شهر در ششمین روز برگزاری با 15 نمایش و 29 اجرا در سالن مهر و ماه حوزه هنری،تالار محراب،سالن سمندریان دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران،خانه فرهنگ فدك و فرهنگسرهای اندیشه،خاوران، سرو و شفق ادامه می‌یابد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این روز سه نمایش در بخش صحنه‌ای، دو نمایش در بخش باران،سه نمایش در بخش کودک و نوجوان، پنج نمایش در بخش خیابانی و دو اثر در بخش نمایشنامه‌خوانی روی صحنه می رود.

سالن مهر حوزه هنری در بخش صحنه ای و در ششمین روز برگزاری سومین جشنواره تئاتر شهر،چهارشنبه 16 مهر در دو نوبت 18 و 20 میزبان نمایش «فرود اضطراری» به نویسندگی مهدی ایوبی و كارگردانی پرستو کرمی است. در سالن ماه هم نمایش «چشم دربرابرچشم» نوشته سیاوش حیدری به كارگردانی نازنین سهامی زاده در دو نوبت 17 و 19 اجرا می‌شود.

«بی نشون» هم نام نمایشی است که در بخش صحنه ای و به کارگردانی و نویسندگی کیمیا کاظمی در سالن کوچک محراب روی صحنه می رود.


17 اجرا در روز پنجم سومين جشنواره تئاتر شهر روی صحنه می رود


در بخش باران جشنواره، نمایش «خواب آلودگی» به قلم و كارگردانی احسان بیات‌فر در ساعت‌های 17 و 19 در سالن اصلی تالار محراب و نمایش «حامیان کجائید؟» هما جدیکار در ساعت 17 در سالن سمندریان دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران برای علاقه‌مندان اجرا خواهد شد.

در این روز در سالن تجربه فرهنگسرای ارسباران که میزبان نمایش های صحنه ای سومین جشنواره تئاتر شهر است،نمایشی اجرا نمی شود.

در بخش كودك و نوجوان هم نمایش «ماه و پری» به نویسندگی و كارگردانی عاتکه حسینی در ساعت‌های 17:30 و 19:30 در فرهنگسرای اندیشه اجرا می‌شود و خانه فرهنگ فدك ساعت‌های 16 و 18 در همین بخش میزبان نمایش «ضایعات جنگی» به نویسندگی محمدحسین ناصربخت و كارگردانی ژاله کاظمی و شقایق فتحی است. «آشغال ها» عبداله آتشانی و مریم آشوری هم 16 و 18:30 در فرهنگسرای خاوران به صحنه می‌رود.

در فرهنگسراهای سرو،شفق و اندیشه هم از ساعت 16 تا 18 چهار نمایش خیابانی «ساختمان شماره 12» مرتضی وكیلیان، «یك لحظه» احمد صمیمی، «کشف جدید» مسعود محرابی،«یه چیزی شبیه زندگی» احسان فلاحیان و «میوه های نارس» اجرا می‌شود.

برنامه‌های نمایشنامه‌خوانی فرهنگسرای سرو هم در دو نوبت 17 و 19 عبارتند از «یک لحظه آرامش» بهارکریم زاده و «پایان بزرگراه» ابوالفضل حاجی علی خانی.

سومین جشنواره تئاتر شهر با شعار «تهران؛ شهر مهربانی» به دبیری شهرام كرمی تا 18 مهرماه در تهران ادامه دارد.

نظر شما