شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۱
کد خبر: ۷۹۷۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
همزمان با دهه ولایت، همایش بزرگ دوچرخه سواری «رکاب سلامتی» روز جمعه 18 مهر در منطقه چهارده برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه 14  با اشاره به آلودگی هوای پایتخت گفت: برای ارتقای سلامت فردی و ایجاد بستری برای فعالیت های جمعی و ترغیب شهروندان به ورزش های عمومی، همایش دوچرخه سواری «رکاب سلامتی» با مشارکت نهادهای فرهنگی، اجتماعی، سلامت و انتظامی منطقه برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اینکه استفاده از دوچرخه به عنوان ورزش هوازی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا نقش چشمگیری دارد افزود: این همایش با هدف تشویق شهروندان به استفاده از  دوچرخه، روز جمعه مطابق با میلاد امام هادی(علیه السلام) از ساعت 8 صبح برگزار می شود.
  
دوستعلی افزود:  پس از برگزاری همایش نیز از ساعت 10 صبح در محل تقاطع بزرگراه شهید محلاتی – نبرد جنوبی مراسم اختتامیه ای با حضور شهروندان و اعضای شورای فرهنگی اجتماعی منطقه برگزار می شود و  5 دستگاه دوچرخه و 40 عدد اقلام و وسایل ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد.
  
وی در پایان گفت: انجام ویژه برنامه های حرکات نمایشی با دوچرخه های تریال،  ورزش های رزمی و برنامه های متنوع فرهنگی از دیگر برنامه های این همایش است.
  
همایش دوچرخه سواری "رکاب سلامتی" جمعه 18 مهر ساعت 8 صبح از محل تقاطع خیابان نبرد جنوبی – شهید ده حقی در منطقه چهارده آغاز می شود.
نظر شما