جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۹۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران عصر دیروز به صورت سرزده از فرهنگسرای فناوری اطلاعات بازدید کرد و از نزدیک با رییس و کارکنان این مرکز گفتگو کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران و وزیر ارتباطات دولت دهم در این بازدید در جریان روند فعالیت‌های فرهنگسرای فناوری اطلاعات قرار گرفت.
 
مهدی وکیل پور رییس فرهنگ سرا با اشاره به  فعالیت‌های فرهنگ سرا گفت: هدف از ایجاد این فرهنگسرا فرهنگ سازی در زمینه فناوری اطلاعات و اشاعه فرهنگ استفاده صحیح از ابزارهای فناوری اطلاعات است و واحدهای فرهنگسرا نیز به همین منظور طراحی شده است.
 
وی ادامه داد: 70درصد از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی فرهنگسرا بر اساس فناوری اطلاعات است و بقیه براساس نیاز مخاطبان همجوار با این مرکز تهیه و برنامه ریزی می‌شود. مخاطبان این فرهنگسرا 3 دسته‌ با نیازهای عمومی، جوانان و کودکان را تشکیل می‌دهند.
 
وکیل پور فزود: جوانان قشری هستند که بسیار نیاز به فرهنگ سازی دارند. در بین مراجعه کنندگان این فرهنگسرا محققان و پژوهشگران زیادی وجود دارند که با عضویت در کانون‌های مختلف به برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی می‌پردازند.

وکیل پور در پایان به معرفی برنامه های فرهنگ سرای فناوری اطلاعات پرداخت و گفت: برنامه های این مرکز شامل: برگزاری نشست های تخصصی مثل «جرایم سایبری»، «معرفی تازه های IT»، «هجمه‌های دیجیتالی»، مسابقات «رباتیک دانش آموزی و وبلاگ نویسی» و  تولید محصولات تخصصی در زمینه فناوری اطلاعات و  فعالیت‌های کانون‌های تخصصی مثل IT،  رباتیک،  نجوم است.
مطالب مرتبط
نظر شما