پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۹
کد خبر: ۸۰۰۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 به مناسبت هفته کتاب برگزار می کند/
رییس فرهنگسرای رویش و مدیرفرهنگی هنری منطقه 9 از برگزاری ویژه برنامه «مهربانی با کتاب» به مناسبت فرارسیدن بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرزاد قاسم زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 با اشاره به برگزاری هفته کتاب جمهوری اسلامی از 24 آبان تا اول آذر گفت : مهربانی با کتاب ، فرهنگسرای کتاب و قصه بازار ، ویژه برنامه هایی است که در هفته کتاب میزبان علاقمندان به عرصه کتاب و کتابخوانی خواهد بود. 

وی در باره جزییات برنامه " مهربانی با کتاب " اظهار داشت: در این برنامه که روز دو شنبه 26 آبان از ساعت 14 تا 16 در مرکز آموزش های شهید داود حیدری  برگزار می شود  کتابخانه های تحت پوشش درمنطقه از " ترین " های کتابخانه خود مثل فعالترین ، کوچکترین و.... تجلیل می کنند .

قاسم زاده افزود: دعوت از نفرات برگزیده کنکور به همراه خانواده، دعوت از شعرا و نویسندگان منطقه و سخنرانی پیرامون نقش مطالعه آزاد در پیشرفت تحصیلی از دیگر بخش های این برنامه است.

رییس فرهنگسرای رویش با اشاره به برپایی فرهنگسرای سیار کتاب در بخش جانبی برنامه" مهربانی با کتاب " اظهار داشت :  در این برنامه در فضای خارجی سالن مرکز آموزش های شهید داود حیدری  ،غرفه هایی برپا خواهد شد که کتابداران در آنها به انجام امور کتابخانه خواهند پرداخت.

وی افزود : ثبت نام رایگان کتابخانه ها، پایگاه مبادله کتاب، مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، رادیو کتاب، اهدا کتاب، قفسه نشریات و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله بخش های مختلف فرهنگسرای کتاب خواهد بود.

مدیرفرهنگی هنری منطقه 9 هم چنین از برگزاری ویژه برنامه " قصه بازار" در کتابخانه قیصر امین پور خبر داد و گفت : این برنامه شامل آموزش قصه گویی به مادران با استفاده از متون ادبیات کهن ایران هم چون شاهنامه و کلیله و دمنه است.

وی افزود : ویژه برنامه " قصه بازار" در دواجرا در تاریخ های 27 آبان و 29 آذر ماه از ساعت 15 تا 17 در کتابخانه قیصر امین پور میزبان مادران است.

علاقمندان برای حضور و استفاده از برنامه های یاد شده می توانند در تاریخ های یاد شده به مراکز زیر مراجعه کنند:

-  مرکزآموزش های شهید داود حیدری  به نشانی : خیابان استادمعین، تقاطع خیابان دستغیب- شماره تماس: 66688553

-  کتابخانه قیصر امین پور به نشانی : مهرآباد جنوبی، خیابان گزل خو(توکلی)، کوچه شهید اصفهانی- شماره تماس: 66620163
نظر شما