پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۷
کد خبر: ۸۰۰۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تقارن بیست و دومین هفته کتاب و کتاب‌خوانی با دهه سوم ماه محرم سال جاری، برنامه‌های متنوعی برای ترویج فرهنگ مطالعه، به ویژه فرهنگ مطالعه و مراجعه به متون دینی را در دست اجرا دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید غلام‌رضا میرحسینی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر، در تشریح برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی مناطق 22 گانه شهر تهران گفت، امسال 220 عنوان برنامه در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران و سازمان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، مراسم تجلیل از نویسندگان عاشورایی با عنوان سرمشق عشق، مسابقات کتابخوانی با موضوع قیام امام حسین(ع)، تجلیل از خادمان کتاب و کتابداران سازمان در آیین کتاب‌یار، برگزاری 22 نمایشگاه کتاب دینی و مذهبی، نذر کتاب، رونمایی از 22 کتاب آیینی جدید برای مخاطبان بزرگسال، روز بازی در کتابخانه و هفته دوستی مدرسه و کتابخانه برای مخاطبان خردسال خواهد بود.
 
میرحسینی گفت: برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی امسال، نسبت به سال‌های گذشته رویکرد دینی و مذهبی بیشتری خواهد داشت و تلاش برای ارتقای معرفت و دانش حسینی از اهداف اصلی آن خواهد بود.
 
وی در پایان با اشاره به آمار قابل توجه کاربران مجازی خدمات کتابخانه‌های سازمان خاطر نشان ساخت: در این هفته از سه امکان جدید فضای مجازی کتابخانه‌ها رونمایی خواهد شد.
 
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شبکه یک‌پارچه کتابخانه‌های عمومی تهران، یکی از منسجم‌ترین و گسترده‌ترین خدمات کتابخانه‌ای در سطح کشور را داراست که امکان عضویت واقعی شهروندان در 82 کتابخانه مناطق کلان شهر تهران را فراهم ساخته است و اعضای این شبکه به راحتی به منابع تمامی کتابخانه‌ها دسترسی دارند.
نظر شما