پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۹
کد خبر: ۸۰۰۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
رییس فرهنگسرای تهرانسر از عضویت رایگان کتابخانه های منطقه 21 در هفته کتاب خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صادق کرمیان ضمن گرامیداشت هفته کتاب گفت: هفته کتاب بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است و فرصت ایجاد ارتباط مردم با کتاب و کتابخانه بشمار می رود.


مدیر فرهنگی هنری منطقه 21 گفت: کتابخانه‌های استاد معین، حزین لاهیجی و مسجد النبی(ص) در طول هفته کتاب از تمامی مراجعین و علاقه مندان با پذیرش یک قطعه عکس و شماره ملی عضویت رایگان به عمل می‌آورند. همچنین پایگاه مبادله کتاب برای شهروندان در کتابخانه حزین لاهیجی هر روز از ساعت 9 تا 18 فعال است. 


وی ادامه داد: با هماهنگی مدارس منطقه دانش آموزان می‌توانند به صورت گروهی از کتابخانه مسجد النبی (ص) بازدید و با نحوه کار کتابخانه و جستجوی کتاب آشنا شوند. رییس فرهنگسرای تهرانسر به بلوتوث کتابهای صوتی توسط کتابخانه حزین لاهیجی اشاره کرد و افزود: این کتابخانه حدود 2000 فایل صوتی کتاب در منابع مختلف جهت بهره مندی شهروندان از این کتب را دارا است. 


کرمیان در پایان با اشاره به پنجمین نشست باشگاه کتاب کودکان و نوجوانان گفت: این نشست با محوریت نوجوانان به بازخوانی نقد و بررسی  کتاب "نیاز" می‌پردازد. این نشست با حضور قاسمعلی فراست نویسنده کتاب، بیوک ملکی منتقد، اعضای باشگاه کتاب و علاقه مندان کتاب و کتابخوانی روز سه شنبه 27 آبان ساعت 16 تا 18 در محله وردآورد برگزار می‌شود. 

نظر شما