جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۹
کد خبر: ۸۰۰۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
با حضور حسن دادشکر در هفته کتاب و کتابخوانی؛
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، خانه فرهنگ حر ویژه برنامه «کودکان نویسنده»را با حضور حسن دادشکر سه شنبه 27آبان ساعت 14 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه با هدف ارتقا سطح علمی و آشنایی کودکان و نوجوانان با نویسندگان حوزه کودک به اجرای نمایش با داوری نمایشنامه نویس کودکان استاد «حسن دادشکر» می پردازند. برگزاری مسابقه، نمایش کودک و نوجوان از بخش های درنظر گرفته شده در ویژه برنامه «کودکان نویسنده» است.
 
حسن دادشکر «لیسانس بازیگری» و اولین گروه تئاتری نوجوانان را در تهران پایه‌گذاری کرده است و زمینه فعالیت وی در سینما، تئاتر کودک و نوجوان و تدریس بازیگری عروسکی در دانشکده‌های سینما، تئاتر و آموزش عالی سوره، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر آموزشگاه‌های هنری است.
 
این  پیش‌کسوت تئاتر کودک و نوجوان آثاری چون «آب‌پریا»، «قصه‌های ایرانی»، «آقای تهرانی»، «زیر درخت هلو»، «الو! الو! من جوجوام»، «شنگول و منگول» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

کودکان نویسنده به همت خانه فرهنگ حر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و در پایان برنامه به گروه برگزیده نمایشی جایزه ویژه هفته کتاب و کتابخوانی اهدا می شود.
 
علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می توانند به واحد شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهار راه لشکر، خیابان کاشانی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن66402365 تماس بگیرند.
نظر شما