جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۷
کد خبر: ۸۰۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
شاعران و هنرمندان عاشورایی درششمین شب شعر رویش معرفی و تجلیل می شوند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ششمین شب شعر رویش، ویژه بزرگداشت شاعر فقید قیصر امین پور، که به هنر و ادبیات عاشورایی اختصاص دارد شماری از شاعران ، پژوهشگران و هنرمندان تجسمی به پاس سال ها فعالیت و خلق اثر با موضوع عاشورا و فرهنگ حسینی مورد تجلیل قرار می گیرند.

در شب " شعر رویش ، یادمان قیصر امین پور" ضمن ارایه سخنرانی در باره هنر و ادبیات عاشورایی ، شاعران حاضر در مراسم آخرین سروده های عاشورایی خود را قرائت خواهند کرد.

علی معلم ، جابر عناصری و هفت نفر از اساتید خوشنویسی انجمن خوشنویسان از جمله استاد جدی ( خوشنویس) و استاد خسرو روشن ( استاد خط - نقاشی ) در این مراسم معرفی و تجلیل خواهند شد.

برگزاری ورک شاپ خوشنویسی و خط - نقاشی در مجموعه ایرانسرا از بخش های جانبی این ویژه برنامه است و علی رضا آذر، حامد ابراهیم پور ، کاظم بهمنی و فرهاد فریدزاده نیز در این مراسم حضور و شعرخوانی خواهند داشت.

ششمین شب شعر رویش، ویژه بزرگداشت شاعر فقید قیصر امین پور دوشنبه سوم آذر از ساعت 16 تا 20 در میدان آزادی، سالن برج آزادی میزبان علاقمندان به هنر و ادبیات عاشورایی است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66688553 تماس بگیرند.

 
نظر شما