شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۰۴۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
میانگین قیمت کتاب‌های عرضه شده در دوازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان هشت هزارتومان است و عموم شهروندان می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی خرید کتاب در این نمایشگاه بهره ببرند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به افزایش قیمت کتاب در سال‌های گذشته و حذف تدریجی کتاب از سبد هزینه‌های خانواده‌ها‏، نمایشگاه‌های کتاب محل مناسبی برای تأمین کتاب خانواده‌ها هستند. یکی از نمایشگاه‌هایی که در طول ۱۱ سال گذشته نقش مؤثری در افزایش سرانه خرید کتاب در شهر تهران داشته، نمایشگاه یاد یار مهربان است.
 
میانگین قیمت کتاب‌های عرضه شده در دوازدهمین دوره این نمایشگاه هشت هزار تومان است. این میانگین بر اساس قیمت کتاب‌های نمایشگاه که از پانصد تومان تا هشتاد هزار تومان است، محاسبه شده است.
با توجه به تنوع کتاب‌های عرضه شده در دوازدهمین دوره نمایشگاه یاد یار مهربان که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و توسط مؤسسه نشر شهر برگزار می‌شود، و اختصاص ۲۰ درصد تخفیف به عموم بازدیدکنندگان، امکان افزایش سهم کتاب در سبد هزینه‌های خانوار ایجاد شده است. 
 
علاوه بر این، دبیرخانه نمایشگاه یاد یار مهربان، یارانه‌ای را در قالب بسته‌های فرهنگی در اختیار همه مدارس شهر تهران در تمامی مقاطع قرار داده است و مسئولان مدارس می‌توانند برای تجهیز و رفع نیاز کتاب‌خانه‌ها از این نمایشگاه کتاب تهیه کنند.
 
دوازدهمین نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان از اول تا هفتم بهمن‌ ۱۳۹۳ در بوستان گفت‌وگو (محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران) از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای عموم مردم و خانواده‌ها خواهد بود.
مطالب مرتبط
نظر شما