جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۷
کد خبر: ۸۰۷۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
فعالیت‌های فرهنگی هنری فرهنگسرای ایران ما همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از صبح امروز در هفت نقطه از مسیر راهپیمایی 22 بهمن آغاز شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صبح امروز تئاتر برگزیده جشنواره تئاتر خیابانی من انقلابی‌ام، با عنوان فراموش‌شدگان به کارگردانی علی عمرانی در فرهنگسرای ایران ما در میدان انقلاب اسلامی اجرا شد.
 
اهدای پوسترهای من انقلابی‌ام و من عاشق محمد هستم به مخاطبان و اهدای سربند من انقلابی‌ام به جوانان و نوجوانان با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از دیگر برنامه‌های این غرفه است.
 
در این فرهنگسرا عکس‌های دسته جمعی راهپیمایان، فعالان فرهنگسرای ایران ما به همراه رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با سربند من انقلابی‌ام ثبت می‌شود.
 
فرم‌های مسابقه کتابخوانی من انقلابی‌ام به همراه کتاب روزشمار انقلاب اسلامی در غرفه فرهنگسرای کتاب توزیع می‌شود. همچنین مسابقه زیباترین نوشته با موضوع من عاشق محمد هستم در غرفه مرکز مشارکت های فرهنگی هنری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 بهمن ماه متن‌های خود را به سامانه پیام کوتاه 2000183724 ارسال کنند.
 
همزمان با اجرای ویژه برنامه تئاتر عروسکی برای کودکان و نوجوانان، طومار کمپین من عاشق محمدم نیز از سوی راهپیمایان 22 بهمن با یادداشت‌ها و امضاهای مردم تکمیل می‌شود.
  
فرهنگسرای ایران ما همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در هفت نقطه پایتخت به طور همزمان خدمات فرهنگی و هنری ارائه می‌کند و غرفه مرکزی آن در ضلع شمال شرقی میدان انقلاب واقع است.
مطالب مرتبط
نظر شما