دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۶
کد خبر: ۸۰۸۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه استقبال از نوروز فاطمی گفت: این نمایشگاه با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با ۵۵۰ غرفه فرهنگی و صنفی از امروز آغاز به کار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حمیدرضا فضلعلی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه استقبال از نوروز فاطمی در خصوص محل و زمان برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه استقبال از نوروز فاطمی با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از امروز کار خود را آغاز کرد و تا ۲۶ اسفند در فرهنگسرای خاوران دایر می‌باشد. 
 
وی ادامه داد: همزمان با مصادف شدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روزهای پایانی سال بنا شد این نمایشگاه برنامه ریزی شود که خوشبختانه با همکاری و مشارکت شهرداری تهران در حدود ۴۵۰ واحد صفنی، ۵۰غرفه فرهنگی و ۵۰ غرفه از مجموعه‌های تحت پوشش خیریه‌ها، بهزیستی، ‌زنان سرپرست خانوار و کمیته امداد در این نمایشگاه کار خود را آغاز کردند. 
 
فضلعلی افزود: در قسمتی از این نمایشگاه مراسم تعزیه خوانی، اجرای تئا‌تر و شبیه سازی کوچه بنی هاشم صورت گرفته و همچنین مسابقه پیامکی با جوایز زیارت عتبات عالیات، مشهد مقدس، مسابقات کتابخوانی انجام می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه این اولین نمایشگاه تلفیق شده فرهنگ و اقتصاد می‌باشد افزود: با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ این نمایشگاه با ۵۵۰ غرفه از صبح امروز تا ۲۶اسفند برپا شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰صبح تا ۱۰شب از این محل بازدید کنند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: عرضه محصولات و اجناس در این نمایشگاه از ۵تا۴۰درصد دارای تخفیف می‌باشد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظر شما