شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۳
کد خبر: ۸۰۸۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
اختتامییه «جشنواره هنرجویان ارسباران» درحوزه‌های (شعر و ادب، گویندگی و اجرا، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی) صبح پنج‌شنبه ۱۴ اسفند با حضور استادان، هنرجویان و مربیان منطقه ۳ در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علیرضا معینی شاعر و مجری رادیو که اجرای این برنامه را برعهده داشت ضمن خیر مقدم به هنرجویان و استادان آموزش، یادگیری در سال‌های جوانی را مهم‌ترین اولویت در زندگی اعلام کرد و با ابراز خرسندی از حضور جوانان در عرصه‌های مختلف هنری تاکید کرد: به‌کارگیری قابلیت‌ها و خلاقیت‌های فردی به جای الگو‌برداری و تقلید محض در نقش آفرینی در حوزه‌های مختلف هنر تاثیر به‌سزایی دارد. 
 
در ادامه محمدجواد ادبی، استاد حکمت و عرفان اسلامی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و قدردانی از مقام معلم گفت: ما به پاسداشت مقام معلم و دانش پژوهان در این مکان جمع شدیم. 
 
آیین اختتامیه جشن پایان دوره هنرجویان ارسباران برگزار شد

ادبی همچنین درباره نماد‌شناسی رویا، وصف تنها معلم عالم و زبان هنر برای خدا‌شناسی و حقیقت‌طلبی سخن گفت و یادآور شد: ما باید خوب تعلیم بگیریم تا جایی که در جایگاه معلم بتوانیم به آموزش بپردازیم. 
 
 سپس فرزان لولویی، مریم مداح، آرش نوروزی، مهناز نوروزی، فاطمه کی‌پور، فرشته نوبخت، شاهین شرافتی از هنرجویان بر‌تر دوره گویندگی و اجرا به سرپرستی «علیرضا معینی» به اجرای قطعات نثر، تصنیف و بداهه خوانی پرداختند. 
 
 همچنین حسین نادری، سولماز حسامی، فاطمه دبیری در بخش شعرخوانی به سرپرستی فرید احمدی شاعر و مدرس قطعاتی از اشعار خود را خواندند. 
 
 بنیامین بهادری خواننده پاپ کشور مهمان ویژه این برنامه قطعاتی از شعر سپید «قلکم را شکستم» را برای حاضران خواند.
این خواننده مشهور پاپ افزود: فرید احمدی و نیما وارسته از استادان من بودند و شاید اگر آن‌ها نبودند من هرگز در ارایه آلبوم‌هایم موفق نمی‌شدم. 

آیین اختتامیه جشن پایان دوره هنرجویان ارسباران برگزار شد
 
درطول برگزاری جشن پایان دوره هنرجویان ۲ تا ۱۵ اسفند نمایشگاهی با بیش از ۱۲۰ اثر نقاشی، طراحی با تکنیک‌های آبرنگ، مدادرنگی، رنگ و روغن از آثار هنرجویان گروه تجسمی به سرپرستی خانم‌ها حقیقی، قاسمی، رحمانیان و آقای بوربور برپا بود. 
 
در خاتمه با حضور محمدجعفر صافی رییس فرهنگسرای ارسباران، معصومه ایمان‌پور رییس فرهنگسرای آفتاب، مریم کاظمی معاون برنامه ریزی منطقه ۳ به مربیان منطقه ۳ جوایز و لوح تقدیر اعطا شد.
مطالب مرتبط
نظر شما