پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۲
کد خبر: ۸۰۹۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
ویژه برنامه ها و محصولات ارئه شده به مناسبت بهار فاطمی با استقبال شهروندان تهران و میهمانان نوروزی پایتخت همراه شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، توزیع محصولات فرهنگی در بین شهروندان تهران و میهمانان نوروزی پایتخت در بهار فاطمی با استقبال گسترده فرهنگ دوستان رو به رو شد.

لوح فشرده صوتی آیینه ها با اشعاری از استاد حاج علی انسانی و دکلمه مجید یراقبافان، کارت پستال منقش به نام مبارک حضرت فاطمه الزهرا(س) از آثار مشبک دوره صفویه، محصول حدیث شریف کسا، «رنگ کن هدیه بده» محصول ویژه کودکان با حال و هوای بهار فاطمی و نوروز محصولات فرهنگی سازمان فرهنگی هنری است که از طریق فرهنگسراها در نقاط پرتردد شهر تهران در حال توزیع است.

استقبال شهروندان تهرانی از خدمات و محصولات سازمان فرهنگی هنری در ایام نوروز



استقبال شهروندان تهرانی از خدمات و محصولات سازمان فرهنگی هنری در ایام نوروز
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت بهار فاطمی 94 برنامه های گسترده ای را نیز تدارک دیده است. در پنجشنبه و جمعه آخر سال فرهنگسرای رضوان نمایشگاه بهار فاطمی را در گلزار شهدا برپا شد که با استقبال شهروندان تهرانی همراه بود. همچنین  این فرهنگسرا با همکاری بیمارستان مسیح دانشوری ویژه برنامه بهشت ایثار را در پنج‌شنبه آخر سال 93 در قطعه نام آوران برگزار کرد. 
همچنین در آستانه بهار فاطمی مدیران و کارکنان فرهنگسراهای تهران به دیدار مادران چشم به راه رفتند. اجرای طرح «با گل به خانه می‌رویم» در آستانه سال جدید و بهار فاطمی توسط فرهنگسرای امید در سطح منقطه 13 از دیگر برنامه ها است.

استقبال شهروندان تهرانی از خدمات و محصولات سازمان فرهنگی هنری در ایام نوروز

برگزاری مسابقات کتابخوانی کتابخانه عطار نیشابوری، فرهنگسراهای بهمن و قرآن و مسابقه حدیث غربت در منطقه 21 با موضوع زندگی حضرت زهرا(س) و مفاهیم قرآنی مرتبط با جایگاه اهل بیت(ع) را برگزار می‌کنند. فرهنگسرای تهرانسر با مشارکت واحد فرهنگی مسجد النبی تهرانسر سوگواره یاس کبود.

برپایی نگارگذر و نمایشگاه های نقاشی نیز در گالری های سازمان فرهنگی هنری در این مدت برپاست. گالری لاله و موزه امام علی(ع)، موزه عکسخانه شهر از 5 فروردین میزبان علاقه‌مندان است.
همچنین کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تعطیلات نوروزی به استثنای روز ۴ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر فعالند. کتابخانه‌های امیرکبیر، علامه طرشتی، علامه امینی، لویزان، فردوس، سرو، اندیشه، گلستان، کاشانی، عطار نیشابوری، آقتاب در فرهنگسرای انقلاب اسلامی، رازی، فردوسی، امام خمینی(ره)، ابن‌سینا، خاوران، شهید فهمیده، بهاران، استاد حکیمی، مهر، شیخ صدوق، حزین لاهیجی و کتابخانه شهر در مناطق بیست و دوگانه فعال خواهند بود. کتابخانه اندیشه در منطقه 7 یکم تا پانزدهم فروردین به صورت شبانه روزی خدمات خود را ارائه می کند.
علاقه‌مندان به بهره‌گیری از خدمات این کتابخانه‌ها می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۸۳۷ تماس بگیرند و نشانی نزدیک‌ترین کتابخانه به محل سکونت خود را دریافت کنند.

همچنین مراسم سوگواری بانوی مهربانی ۲۸ اسفند در نگارخانه فرهنگسرای بهاران، روز سوم فروردین در بوستان شهر و روز چهارم فروردین در میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

نظر شما