پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۹
کد خبر: ۸۱۳۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
«قصه به زبان مادری» در فرهنگسرای خاتم؛
«قصه به زبان مادری» عنوان ویژه برنامه‌ای است که در قالب بسته بهاری «کافه زندگی» با رویکرد سبک زندگی در فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به اهمیت تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در قالب برنامه‌های فرهنگی کاربردی، سلسله برنامه‌های «کافه زندگی» از ۹ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد در قالب ۶ ویژه برنامه در حال برگزاری است و «قصه به زبان مادری» یکی از ویژه برنامه‌های «کافه زندگی» است که با هدف جلب توجه خانواده‌ها به اهمیت قصه در پرورش کودکان اجرا می‌شود. 
 
با توجه به اینکه در دوره‌های گذشته با حضور استادان مجرب همچون مصطفی رحماندوست دوره‌ها و کارگاه‌های مختلفی در آموزش مادران علاقه‌مند به قصه‌گویی در سطح منطقه برگزار شد از میان شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها ۱۵ نفر انتخاب شدند که هریک از این افراد قصه خود را در مدت زمان ۵ دقیقه برای حاضران در سالن اجرا می‌کند. 
 
تمامی مادران شرکت کننده در این برنامه به عنوان کار‌شناس و داور در انتخاب نفرات برگزیده مسابقه قصه‌گویی سهیم خواهند بود و در پایان نیز به ۵ نفر از افرادی که بهترین و زیبا‌ترین قصه‌ها را بگویند و حاضران در برنامه به آن‌ها بالا‌ترین امتیاز را بدهند جوایزی اهدا خواهد شد. 

این برنامه روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به نشانی شهرک ولیعصر(عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی سالن آمفی تئا‌تر خاتم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما