يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۲
کد خبر: ۸۱۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
به مناسبت اعیاد شعبانیه و آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود؛
به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه «تمنای وصال» و «شهر آسمانی» یکشنبه سوم خرداد ساعت ۱۷ در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «شهر آسمانی» به منظور ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، ایثار، شهادت و ارتقای سطح دانش شهروندان در زمینه تفکر مفاخر و بزرگان این حوزه در قالب مسابقات ورزشی (دارت، تیر و کمان، قایقرانی، فوتبال دستی، فریزبی، طناب زنی و...) به همراه جشن بزرگ پیروزی سوم خرداد به همت فرهنگسرای رازی و مشارکت هیات ورزش‌های همگانی استان تهران با حضور گروه‌های مختلف فرهنگی- هنری و ورزشی به اجرای برنامه برای شهروندان می‌پردازد. 
 
همچنین برنامه «تمنای وصال» با هدف ترویج مراجعه و بهره برداری از متون مرجع دینی در زندگی روزمره (قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و...) و اهمیت اقامه نماز در دو بخش ایستگاهی و صحنه‌ای با شعار «تهران، شهر همدلی» برگزار می‌شود. 

این برنامه در بخش صحنه‌ای به اجرای نمایش میدانی، موسیقی آیینی و حماسی، نورافشانی، مسابقه حضوری، تواشیح و... اختصاص دارد و در ادامه در بخش ایستگاهی با حضور پنج تن از هنرمندان، کارگاه تایپوگرافی با موضوع اسامی مقدس ائمه اطهار به مناسبت این ایام برپاست. 

ویژه برنامه‌های یاد شده به مناسبت اعیاد شعبانیه و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی میزبان شهروندان است. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای رازی واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرای رازی
نظر شما