سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۰
کد خبر: ۸۱۴۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کیفیت صلوات حضار در همایش‌ها که معمولاً مورد توجه و انتقاد مجریان قرار می‌گیرد، صدای مجری همایش ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی را هم درآورد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین همایش و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی صبح روز دوشنبه با مشارکت ۲۲ دستگاه و نهاد فرهنگی، علمی و حوزوی در برج میلاد افتتاح شد و نمایشگاه محصولات برگزیده دستگاه‌های شرکت‌کننده هم آغاز به کار کرد. 
 
واکنش مجری مراسم افتتاحیه به شیوه و کیفیت صلوات فرستادن حاضران در مرکز همایش‌های برج میلاد از حاشیه‌های جالب این مراسم بود. مجری خطاب به حاضران که اغلب از مسئولان و کار‌شناسان دستگاه‌های فرهنگی بودند، گفت: در همین آغاز همایش، بیایید یک فعالیت فرهنگی را ارتقا دهیم و صلواتی بفرستیم که به دردمان بخورد. 
 
تأکید بر ارتقای کیفیت صلوات در بخش‌های دیگر این همایش هم مورد اشاره سخنرانان قرار گرفت. به طوری که دکتر محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم با گرامی داشتن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از شرکت‌کنندگان خواست یک صلوات برای شادی روح شهدا بفرستند؛ البته از‌‌ همان نوعی که مجری برنامه گفت.
مطالب مرتبط
نظر شما