سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۵
کد خبر: ۸۱۴۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به میزان فروش کتاب «آن بیست و سه نفر» که رهبر معظم انقلاب هم بر آن تقریظ نوشته‌اند، گفت: در نمایشگاه کتاب امسال ۱۰ هزار نسخه تک‌فروشی برای این کتاب داشتیم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی صبح روز دوشنبه در افتتاحیه سومین همایش ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، با اشاره به اهمیت فضاسازی برای عرضه محصولات فرهنگی، تقریظ رهبر انقلاب را به عنوان فرمانده جبهه فرهنگی انقلاب بر کتاب «آن بیست و سه نفر» نمونه‌ای از این فضاسازی مثبت ذکر کرد. 
 
خاموشی در همین زمینه به ذکر خاطره‌ای درباره کتاب «دا» پرداخت و درباره گفت‌وگو با یک شهروند درباره «دا» چنین گفت: در نمایشگاهی برای خریدن «دا» صف کشیده بودند. یکی از بازدیدکنندگان آمد و پرسید اینجا چه می‌دهند که مردم صف کشیده‌اند؟ گفتم کتاب «دا». در حالی که او ظاهرا نمی‌دانست موضوع کتاب چیست، فورا رفت در صف ایستاد و دو نسخه خرید. پرسیدم چرا دو تا خریدی؟ گفت دخترم دانشجو است و خودم هم مطالعه را دوست دارم. آن وقت تازه از من پرسید موضوع کتاب چیست؟ 
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگر سخنانش در تبیین اهمیت قالب عرضه و بسته‌بندی محصولات فرهنگی، به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: از حضرت آقا شنیده‌ام که کتاب باید خوش‌دست باشد تا مخاطب خوشش بیاید وقتی کتاب را ورق می‌زند. خاموشی همچنین از بازار مبادله، مخاطب، کیفیت محصول و عرضه مقبول به عنوان عوامل کیفی‌سازی محصولات فرهنگی نام برد. 
 
در مراسم افتتاحیه همایش ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، بخشی از فیلم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع برخی مسئولان فرهنگی در سال‌های گذشته پخش شد که ایشان بر کیفیت، عمق، شیوایی و زیبایی محصولات و فعالیت فرهنگی تأکید کردند.
مطالب مرتبط
نظر شما