جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۷
کد خبر: ۸۱۷۴۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲ همزمان با فرا رسیدن ماه ضیافت الهی برگزار می‌کند:
فرهنگسرای ابن‌سینا همزمان با فرا رسیدن ماه مهمانی خدا، مسابقه عکاسی اینستاگرامی ضیافت ماه‌نور را که اختصاص به عکاسی با تلفن همراه دارد، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا ۳۱ تیرماه برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مسابقه اینستاگرامی «ضیافت ماه نور» با هدف حمایت از فعالان حوزه عکاسی و همچنین استفاده حداکثری از امکانات محدود در راستای ثبت لحظات به یادماندنی از این ضیافت الهی، به همت فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.

این مسابقه در سه محور ثبت لحظات بندگی مخلوق در برابر خالق خویش، ثبت حضور خانواده ها در بوستان ها در ماه رمضان و جلوه هایی از نماز، راز و نیاز، دعا و سفره های افطاری برگزار می شود و شرکت در این مسابقه برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

مسابقه عکس «ضیافت ماه‌نور» در فرهنگسرای ابن‌سینا

هر شرکت کننده می تواند 3 عکس  در محور های ذکر شده ارسال نماید و عکس‌های ارسالی نباید توسط برنامه‌های رایانه‌ای ویرایش شده باشند. همچنین تصاویر درج شده در صفحه اینستاگرام علاوه بر داوری هیئت داوران با توجه به آرا مردمی بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه عکاسی باید تصاویر خود را در اینستاگرام با  هشتگ #ماه_نور نشانه‌گذاری کرده و حداکثر تا 31 تیر ماه در این شبکه اجتماعی منتشر کنند. لازم به ذکر است به 10 نفر از برگزیدگان 10 هدیه نقدی اهدا می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8-88366366 تماس حاصل فرمایید.

نظر شما