شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۵
کد خبر: ۸۱۷۵۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
آثار هنری متفاوتی در نگارخانه‌های فرهنگسراهای ارسباران، خاوران، اندیشه، بهمن، خاتم و امید برپا شده و تا چهارم تیرماه میزبان علاقه‌مندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تمایشگاه های تصویرسازی، آثار تذهیب، کاریکاتور، نگارگری، نقاشی و طراحی در نگارخانه های وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

فرهنگسرای ارسباران با دو نمایشگاه تا تاریخ 4 تیر میزبان علاقه مندان است. نمایشگاه تصویر سازی شبنم زند درگالری شماره دو این فرهنگسرا در ساعت 9تا 18 و نمایشگاه آبرنگ اعظم نهاوندی تا همین تاریخ و در همین ساعات در گالری شماره سه برپا خواهد بود. این فرهنگسرا در سید خندان، خیابان جلفا واقع است.

نمایشگاه انفرادی آثار تذهیب همراه با ورک شاپ  تا 4 تیر در فرهنگسرای هنگام واقع در میدان الغدیر، خیابان دلاوران، خیابان آزادگان، جنب فروشگاه شهروند آزادگان دایر است.

علاقه مندان به آثار کاریکاتور می‌توانند تا 4 تیر از ساعت 9 تا 19 به نگارخانه فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند و به تماشای آثار کاریکاتور و کارتون یمن از عباس زاهدی بپردازند.

استاد اردشیر مجرد تاکستانی یکی از نقاشان مکتب مینیاتوریست نیز این روزها در ساعت 9 تا 19 در نگارخانه آبی به آدرس میدان امام حسین(ع) خیابان 17 شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فزهنگسرای امید آثارنگار گری خود را به نمایش در آورده است.

فرهنگسرای خاوران در نگارخانه شماره 1 به برپایی نمایشگاه تصویر سازی با مشارکت دانشگاه الزهرا با عنوان تجلی زیبایی تا 4 تیر در ساعت 8 تا 18 پرداخته است.

گالری شماره دو همین فرهنگسرا به برپایی نمایشگاهی با عنوان طرح و تار پرداخته است. این نمایشگاه طراحی روی پارچه را با مشارکت دانشگاه علم و فرهنگ تا 4 تیر و در ساعت 8 تا 18 برگزار می کند. این فرهنگسرا در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد واقع شده است.

نمایشگاه نقاشی و طراحی مریم غیبی نیز تا پایان خرداد ماه در نگارخانه فرهنگسرای بهمن دایر است. علاقه مندان می توانند در ساعت 9 تا 17 به آدرس انتهای بزرگراه نواب، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند.

نگارخانه خاتم نیز به برپایی نمایشگاه مولای عدالت با محوریت شهادت حضرت علی و ماه مبارک رمضان تا 4 تیر و در ساعت 10 تا 17 در خانه فرهنگ امام علی پرداخته است. علاقه مندان برای بازید از این نگارخانه می توانند به آدرس یافت آباد، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجتمع شهید مختار سلیمانی مراجعه کنند.
نظر شما