شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۳
کد خبر: ۸۱۸۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 9 گفت: ویژه برنامه های فصل نیایش با حضور پرشور مردم منطقه ۹ در بوستان المهدی (عج) در حال برگزاری است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  هاشم فخاری، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۹ در حاشیه برگزاری ویژه‌برنامه‌های فصل نیایش در بوستان المهدی (عج) گفت: با توجه به دستور ابلاغی شهرداری تهران به مناطق ۲۲گانه تهران مبنی بر اجرای ویژه‌برنامه‌های فصل نیایش ماه مبارک رمضان شهرداری منطقه ۹ نیز این ویژه برنامه‌ها را  در دو بخش صحنه‌ای و غرفه نمایشگاهی برگزار می‌کند.
 
وی ادامه داد: این ویژه برنامه‌ها با در نظر گرفتن شاخص‌هایی همچون سبک زندگی اسلامی- ایرانی، هویت دینی، ملی و مذهبی و مدیریت جنگ نرم و همچنین اهداف ۱۸گانه شهرداری تهران از جمله مسائل محیط زیست، خط سفید، تفکیک زباله از مبدا به مقصد با حضور جمعی از هنرمندان در حال برگزاری است.
 
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۹ بیان کرد: خوشبختانه این ویژه برنامه‌ها با استقبال پرشور مردم مواجه است و در بخش صحنه‌ای هر شب حدود ۵۰۰ شهروند از این برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری بازدید می‌کنند.
 
وی اضافه کرد: در ابتکاری جالب توجه، یکی از هنرمندان خوش ذوق در زمان اجرای برنامه‌ها روی صحنه حضور دارد و هر شب تصویر یک شهید والامقام منطقه ۹ را به سبک سیاه قلم نقاشی می‌کند که در شب پایانی این ویژه‌برنامه از تصویرهای نقاشی شده ۳۰ شهید منطقه ۹ رونمایی می‌شود.
 
شهروندان علاقه‌مند می‌توانند هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۴ به ضلع جنوب شرقی میدان آزادی بوستان المهدی (عج) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66688553 فرهنگسرای رویش تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرای رویش
نظر شما