جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۶
کد خبر: ۸۱۹۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
نشست ادبی « قلم پارسی» به مناسبت روز قلم با حضور جمعی از شاعران، هنرمندان و نویسندگان ادبی یکشنبه ۱۴ تیر ماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه به همت «کانون شعر و ترانه پارسی» فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. در این نشست مهشاد عرب (ترانه سرا)، دانیال شهرتی، حسین نجفی و مهران فهیمی (خواننده) جواد نعمتی و مانی سرخابی، شاعران معاصر حضور دارند و به شعر‌خوانی و سخنرانی می‌پردازند.
 
کانون «شعر و ترانه پارسی» در راستای کشف استعداد‌های جوان در زمینه هنر، شعر و موسیقی، فعالیت خود را از سال ۹۳  زیر نظر  رسول مرشدلو آغاز کرده است و روزهای پنج‌شنبه هر هفته با حضور میهمانان ویژه برگزار می‌شود که در آن هنرمندان و همچنین علاقه‌مندان شعر و ترانه به شعر و ترانه‌خوانی می‌پردازند.
 
در پایان هر ماه به بهترین هنرمند و اثر نیز هدایایی از طرف کانون تعلق می‌گیرد. برگزاری شب شعر با مناسبت‌های ملی، مذهبی و بزرگداشت‌های ادبی از دیگر برنامه‌های این کانون به شمار می‌رود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه و عضویت در کانون «شعر و ترانه پارسی» به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع کارگر و جمهوری مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.
نظر شما