جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۸۱۹۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
فرهنگسرای مهر به منظور ترویج فرهنگ دستگیری از محرومان و نیازمندان در شب‌های پرفضیلت قدر با همکاری نیکوکارن تهران برنامه «ستاره آرزوها» را به منظور برآورده شدن آرزوی کودکان روستایی منطقه ۱۹ تهران برگزار می‌کند.
برآورده شدن آرزوی کودکان روستایی در «ستاره‌ آرزوها»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه فرهنگسرای مهر به سراغ تعدادی از کودکان یتیم و بدسرپرست ساکن در روستاهای منطقه ۱۹ تهران رفتند و از آن‌ها خواستند تا آرزوهایشان را بر روی برگه‌ای بنویسند. سپس آرزوهای این کودکان روی تابلوی «ستاره‌ آرزوها» نوشته و آن را در مسجد جامع محله خانی آبادنو در معرض دید نمازگزاران نصب کردند.
 
امام جماعت مسجد جامع ولی‌عصر(عج) نیز در چندین نوبت بین اقامه دو نماز جماعت، درباره فضیلت نیکوکاری به ویژه حمایت و کمک به کودکان یتیم و بدسرپرست صحبت‌هایی را مطرح کردند. 
 
هم‌چنین پیش‌بینی شده است در روزهای آتی هنرمندان و ورزشکاران در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند و آرزوی کودکان یتیم و بدسرپرست که روی سازه «ستاره‌ آرزوها» تعبیه شده است را در صورت تمایل برآورده کنند.
 
فرهنگسرای مهر به همراه نیکوکاران برنامه «ستاره‌ آرزوها» در شب‌های قدر به سراغ کودکان رفته و آرزوی آنان را برآورده خواهند کرد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شركت در این برنامه به فرهنگسرای مهر واقع در بزرگراه شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ مراجعه کنند و يا برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌ 55039300  تماس بگيرند.    

مطالب مرتبط
برچسب ها: فرهنگسرای مهر
نظر شما