جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۶
کد خبر: ۸۱۹۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
فرهنگسرای بهمن در بیست و سومین شب از برگزاری ویژه‌برنامه «ضیافت رمضان الکریم در شهرک فرهنگی بهمن» میزبان علیرضا دبیر و حمید سوریان دو ستاره کشتی کشورمان بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در بیست و سومین شب از برگزاری ویژه برنامه جشن رمضان که شامگاه جمعه شب نوزدهم تیرماه با اجرای کاظم احمدزاده در  تالار بزرگ شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد؛ علیرضا دبیر و حمید سوریان با حضور دربرنامه‌ای که به صورت زنده و مستقیم از شبکه پنج سیما پخش می‌شد حضور یافته و صندوق گره‌گشایی این ویژه‌برنامه را طبق روال برنامه انتخاب کرده و فیلم مستند آن توسط تهیه کننده برای حاضران در سالن و بینندگان تلویزیونی به نمایش گذاشته شد.
 
صندوق مستند این دو قهرمان کشتی جهان حاوی فیلمی از خانواده یک مادر سرپرست خانوار بوده که شوهرش حدود ۱۰ سال پیش از دنیا رفته و مادر خانواده سرپرستی دو فرزند که از بیماری تشنج، صرع، کم خونی و یک فرزند وی هم فلج بوده مراقبت کرده، در حالی که کبد خود وی هم دچار عارضه شده و به گفته این مادر فداکار وی هزینه درمان بیماری خود را نداشته و برای درمان بیماری فرزندان خود هم رنج و سختی زیادی را تحمل میکند و با وجود همه تنگناها خداوند منان را شاکر بوده و آنرا آزمایش و امتحان الهی تلقی می کند.
 
این مادر عزیز و فداکار یکی آرزوهای خود را زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) عنوان کرده و افزود؛ آرزو دارم  با حضور در حرم مطهر امام هشتم آزادی همه زندانیان بی گناه و شفای تمام بیماران اسلام و در پایان شفای بچه های مریض خود را از آقا امام رضا(ع) طلب کنم.

در ادامه این برنامه احمدزاده با اشاره به اینکه  مادر شهیدان محمد علی، علی اصغر و جواد امینی با اهدای پاکتی حاوی کمک برای بازگشایی گرهی ازمشکلات خانواده های نیازمند در این امر خیر شرکت کرده افزود؛ ایشان با اهدای سه شهید گرهی بزرگ از تاریخ کشور را بازکرده اما این مادر گرانقدر در مسابقه نیکوکاری و احسان نیز آمده تا از همه سبقت بگیرد، این کمک، بسیار ارزشمند و هدیه ای بزرگ و دلگرم کننده برای دست اندرکارن برنامه جشن رمضان می باشد.
 
گفتنی است؛ پخش کلیپ هایی از صابر خراسانی شاعر آیینی کشور، صلوات خاصه امام رضا(ع)، حضور حمید سوریان در برنامه جشن رمضان سال قبل، گره گشایی سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (میهمان شب های قبل برنامه جشن رمضان) و تهیه و پخش گزارشی از بازارچه خیریه فرهنگسرای بهمن با اجرای فرهاد ناصح از بخش‌های دیگر ویژه‌برنامه جشن رمضان در بیست و سومین شب از ماه مبارک رمضان بود.

«ضیافت رمضان المبارک در شهرک فرهنگی بهمن» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است به مناسبت ماه مبارک رمضان که با برگزاری برنامه های متنوع و مناسبتی شامل؛ جشن رمضان، بازارچه خیریه، اجرای زنده نمایش میدانی( ویژه کودکان و نوجوانان)، اکران فیلم های روز سینمای ایران در سینما تراس چاپلین، مسابقه حضوری قرآن و نهج البلاغه، جزء خوانی قرآن کریم، رصد شامگاهی، خوشنویسی، نگارگذر ۳۰ روز، ۳۰ حدیث بعد از اذان مغرب میزبان شهروندان است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این ویژه‌برنامه می‌توانند به فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بزرگراه نواب، ضلع جنوبی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند.
برچسب ها: فرهنگسرای بهمن
نظر شما