جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۷
کد خبر: ۸۲۰۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان مسابقه زمزمه‌های ملکوتی ویژه حفظ و قرائت سوره نباء با تقدیر از ۱۵۰ نوجوان قرآنی منطقه ۱۸ برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مسابقه به منظور ایجاد علاقه به تلاوت و حفظ قرآن در بین نوجوانان در ماه مبارک رمضان ویژه پسران مقطع سنی ۸ تا ۱۵ سال در روز شنبه ۲۰ تیرماه مصادف با بیست و چهارم ماه مبارک رمضان با حضور داوران برجسته قرآن برگزار شد و آیین اختتامیه مسابقه نیز روز گذشته در آستانه عید سعید فطر با حضور میهمانانی از شورای شهر و شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد.
 تقدیر از ۱۵۰ نوجوان قرآنی در مسابقه زمزمه‌های ملکوتی
این مسابقه ویژه پسران مقطع سنی ۱۰ تا ۱۵ سال بود و ۱۵۰ نوجوان با حضور محمدمهدی محمودآبادی و محمد حیدری از داوران مطرح کشور در محل دارالقرآن امام علی(ع) به رقابت پرداختند، که به همه شرکت‌کنندگان در مسابقه به رسم یادبود در روز اختتامیه جوایزی اهدا شد.
  تقدیر از ۱۵۰ نوجوان قرآنی در مسابقه زمزمه‌های ملکوتی
در روز اختتامیه با حضور حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران،  حجت الاسلام سیدحسین کوششی عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی و وحید نوروزی شهردار منطقه ۱۸ و شماری از چهره‌های قرآنی با اهدای جوایز ویژه به نفرات نخست تا سوم، هم‌چنین از منصور رنجبر چهره قرآنی و حافظ برجسته منطقه ۱۸ در مسجد شادآباد منطقه ۱۸ تجلیل شد.
برچسب ها: فرهنگسرای خاتم
نظر شما