جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۰
کد خبر: ۸۲۱۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
نمایشگاه عکس «حقیقت انعکاسی است از جهان برآینه چشمان تو» با آثار مروارید رضایی و موضوع انسان از 3 تا 13 مرداد در فرهنگسرای ارسباران برای بازدید عموم به نمایش در آمده است.
برگزاری نمایشگاه عکاسی حقیقت در نگارخانه ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایشگاه با 34 اثر تکنیکی با موضوع انعکاس در ابعاد 25*25 با نوعی فضاسازی مفهومی ارتباط انسان با جهان پیرامونش را که گاهی تنها ردپایی از او در عکس آشکار شده به تصویر می‌کشد.
 
استفاده از انعکاس و فضای سیال در قاب، انسان‌ها را به راویانی تبدیل می‌کند که با ذهن و تخیل سخن می گویند، انسانی که گاهی سایه می‌شود کمرنگ و کمرنگ تر برای جهان و گاه رویایش پررنگ تر از خودش به هستی ادامه می‌دهد.
 
مروارید رضایی دانش آموخته رشته عکاسی، انیمیشن و تدوین است. وی تا کنون عکاسی پشت صحنه فیلم‌های (آب و آینه دروغ نیست، حقیقت، صراحت هرچیز) را برعهده داشته است. 
 
این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز ساعت 10 تا 19 در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای ارسباران برپا خواهد بود. علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22872818 تماس بگیرند.
نظر شما