شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۳
کد خبر: ۸۲۲۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
به پیشنهاد معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:
در راستای اجرایی شدن طرح اجتماعی فرهنگی ویژه منطقه ۱۲ از مصوبات شورای فرهنگی شهرداری تهران، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همراه چند تن از مدیران و مسئولان این معاونت از مراکز مختلف این منطقه بازدید کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ حجت‌الاسلام ناصری‌پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حاشیه بازدید از مراکز فرهنگی هنری منطقه 12 پیشنهاد کرد تا در آینده نزدیک فرهنگسرای خیمه با رویکرد مذهبی در این منطقه تاسیس شود.

حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صبح دیروز به همراه حامد طراحی تبریزی سرپرست مدیریت امور کتابخانه‌ها و امیرحسین راهنمایی مدیر محصولات فرهنگی این سازمان، از فرهنگسرای شهر و مراکز فرهنگی هنری منطقه 12 تهران بازدید کرد.

وی پس از بازدید، ضمن گفت‌وگو با مدیر فرهنگی هنری منطقه 12 تهران در جلسه برنامه‌های فرهنگی این منطقه شرکت کرد.

حجت‌الاسلام ناصری‌پور با اشاره به شرایط و ویژگی‌های این منطقه گفت: منطقه 12، از انقلابی‌ترین و مذهبی‌ترین مناطق شهر تهران است و شخصیت‌های برجسته و فرهیخته و بیش از 20 حوزه علمیه، تعداد کثیری مسجد، هیئت و حسینیه مذهبی دارد. دعوت و تمجید از این شخصیت‌ها می‌تواند موجب رونق فرهنگی در منطقه شود.
  
افتتاح چند کتابخانه مشارکتی، تشکیل کارگروه اجرایی طرح ارتقای فرهنگی، ارائه برنامه کوتاه مدت و میان مدت منطقه ظرف سه ماه آینده و... از دیگر موضوع‌های مطرح شده در این جلسه بود.
  
همچنین در این جلسه مقرر شد به پیشنهاد معاون فرهنگی سازمان، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 12 تهران به منظور ارتقای فعالیت‌های هیئات مذهبی، شرایط احداث یک فرهنگسرای جدید در منطقه با عنوان پیشنهادی «فرهنگسرای خیمه» را بررسی کرده و نتایج آن را طی هفته آینده اعلام کند.
نظر شما