جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۵
کد خبر: ۸۲۲۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود:
به مناسبت دهه کرامت و در بزرگداشت مقام والای امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) جشنواره ادبی «نذر شعر» از سوی فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این جشنواره با هدف ترویج و احیای شعر آیینی و تجلیل از مقام شامخ اهل بیت(ع) برگزار شده و طی آن از شاعران آیینی برگزیده تجلیل می شود.

در این جشنواره از تمامی دوستداران اهل بیت(ع) و به ویژه شاعران دلباخته آن حضرات دعوت شده تا اشعاری که در ستایش آن بزرگواران سروده‌اند را ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه ای منتشر شود.

حمیدرضا شکارسری، قاسم صرافان و صابر قدیمی داوری این جشنواره را برعهده دارند.

به نفرات اول تا هشتم این جشنواره هدایایی به رسم یاد بود اهدا می شود. مراسم اختتامیه جشنواره «نذر شهر» چهارم شهریور مصادف با میلاد امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ادبی «نذر شعر» می توانند با موضوع بزرگداشت مقام والای حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) آثار خود را تا 25 مرداد ماه جاری در قالب اشعار آزاد از طریق ایمیل به آدرس farhangsarayekhatam@yahoo.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگسرای خاتم مراجعه کنند و با تلفن 66207068  تماس بگیرند.

نظر شما