شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۹
کد خبر: ۸۲۳۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
علاقه‌مندان به حوزه هنرهای تجسمی، این هفته می‌توانند از نگارخانه‌های شفق، آفرینش نقش، ارسباران، مریم، گلستان و موزه هنرهای دینی امام علی(ع) بازدید کنند.
این هفته به این نگارخانه‌ها برویدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه‌های هفته سوم نگارخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام شد.

نگارخانه ارسباران

«نقاشی رنگ روغن با تکنیک تاش قلم و کاردک»، عنوان نمایشگاهی با آثار مرجان سربندی است که در آن تکنیک رنگ روغن، کاردک، برجسته کاری با رنگ های غلیظ، جلوه های نور، سایه و روشن، انعکاس اجسام در آب به کار رفته است.

علاقه‌مندان برای بازدید نمایشگاه می‌توانند تا پایان هفته به فرهنگسرای ارسباران واقع درخیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22872818 تماس بگیرند.

نگارخانه شفق

علاقه مندان به عکاسی می‌توانند به نمایشگاه گروهی «وآنچه نیست» بروند. این نمایشگاه با همکاری فرهنگسرای شفق و انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران در نگارخانه شفق برگزار می‌شود. نگارخانه شفق در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، خیابان 21، بوستان شفق واقع است.

این نمایشگاه به صورت گروهی با موضوع آزاد و در ابعاد متنوع و با حضور هنرمندانی چون مریم رزقی راد، سجاد کسایی، زهرا کشمیری نقاب، صدیقه پورچنگیز، فاطمه عباسی کومله، عاطفه بخشی دزفولی برپا شده است.

نگارخانه آفرینش نقش

«نقش و رنگ» در نگارخانه آفرینش نقش میزبان آثار نقاشی با رنگ و کلاژ از فرشته راستی پور است که 25 اثر خود را با موضوع آزاد و به سبک انتزاعی و با تکنیک رنگ و کلاژ در معرض دید علاقه مندان قرار داده است. علاقه‏‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می ‏توانند به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن 77782211 تماس بگیرند.

نگارخانه مریم

نمایشگاه عکس برگ هایی از تاریخ مشروطیت ایران که منتخبی از نسخه خطی تاریخ مشروطیت ایران است میزبان عکاسان، پژوهشگران حوزه عکاسی و سایر علاقه مندان به این حوزه است. این نمایشگاه برگزیده‌ای از نسخه خطی تاریخ مشروطیت ایران است که به کتابخانه و موزه ملی ملک تعلق دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان کریمخان، نبش خیابان نجات‌اللهی شمالی، بوستان حضرت مریم(س) نگارخانه مریم مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 88922121 تماس بگیرند. 

موزه هنرهای دینی امام علی(ع)

در این هفته موزه هنرهای دینی امام علی میزبان گزیده آثار تصویرسازی جایزه جهانی ادیان توحیدی است که با مشارکت 610 هنرمند از 27 کشور به نمایش گذاشته شده است. علاقه مندان می‌توانند برای بازدید به نشانی خیابان ولی عصر(عج) - روبروی بزرگراه نیایش- بلوار اسفندیار- شماره 35 مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 22017471 و 22024847 تماس بگیرند.

نگارخانه گلستان

نمایشگاه «آوای هنر» در نگارخانه گلستان شامل 30 تابلو و با موضوع زندگی اجتماعی و فرهنگی عشایر و با سبک رئالیسم میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است. شهروندان برای بازديد از اين آثار هنری می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان مراجعه كنند و برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 77841376 تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما