پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۲۴۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
مردادماه هر سال یادآور روزهای خاطره‌انگیز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ نیز به همین بهانه برای دومین سال متوالی ضیافت فرهنگی اسوه‌های صبر را برگزار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه که عصر روز دوشنبه 26 مرداد برگزار شد از ۲۰ آزاده سرافراز و خانواده‌هایشان تجلیل شد. حجت الاسلام مطلبی امام جماعت مسجد جامع ابوذر و از چهره‌های شاخص منطقه، نورچه‌ای معاون بنیاد شهید شهر تهران، غفوری رییس بنیاد شهید جنوب شهر تهران، سردار حجت سلیمانی مسئول ایثارگران کشور و گودرزی مدیر کل نظارت و بازرسی سازمان فرهنگی هنری تهران از جمله میهمانان برنامه بوده‌اند.
 
در ابتدای برنامه مهدی تقی‌نژاد مدیر منطقه ۱۷ به میهمانان خیر مقدم گفت و وجود عزیزان آزاده را در منطقه 17 ارزشمند دانست و از حضور آنها و خانواده‌هایشان در این برنامه تشکر و قدردانی کرد.
 
در ادامه این برنامه کلیپی از صحنه‌های بازگشت آزادگان در سال 69 به میهن اسلامی، روزهای دفاع مقدس و رشادت‌های این عزیزان پخش شد که حاضران را تحت تاثیر قرار داد. شعبده بازی و تردستی و همچنین اجرای مسابقه حضوری برای بچه‌های حاضر در سالن بر هیجان برنامه افزود و موجی از شادی و خنده را برای میهمانان به ارمغان آورد.
 
در ادامه یکی از آزادگان خاطراتی از روزهای سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق را بازگو کرد و گفت: افزود تنها نیرویی که  تحمل این سختی‌ها را برای آزادگان قابل تحمل می‌کرد ایمان به خدا و وحدت و یکدلی بین اسرا بود. اهدای هدایا و لوح تقدیر با حضور مدیرمنطقه نیز در بخش پایانی برنامه به پاس سال‌ها ایثار و فداکاری آزادگان انجام شد. 
   
گفتنی است برپایی نمایشگاه عکس از بخش‌های جنبی این برنامه بود.

نظر شما