جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۹
کد خبر: ۸۲۴۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
محفل انجمن ادبی مهر ۳۱ مرداد برگزار می‌شود
محفل انجمن ادبی مهر با عنوان «شعرانه» شنبه ۳۱ مردادماه به منظور نقد و بررسی اشعار شاعران جوان در خانه فرهنگ آیه برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نشست شعر و ترانه خانه فرهنگ آیه به منظور نقد و بررسی اشعار شاعران و ترانه سرایان جوان با حضور صابر قدیمی، شاعر و طنزپرداز و علیرضا آذر، شاعر و منتقد ادبی در خانه فرهنگ آیه برگزار می شود.

سلسله محافل ادبی شعر و ترانه با هدف شکوفایی و بسترسازی مناسب استعدادهای ادبی با حضور شاعران و ترانه سرایان جوان اجرا می شود و هر نشست با برنامه هایی همچون شعر و  ترانه خوانی، نقد و بررسی برخی از اشعار و ترانه ها، سخنرانی میهمانان و کارشناسان ادبی همراه است.

شاعران و ترانه سرایان برای شرکت در این برنامه می توانند آثار خود را به آدرس kh.ayeh@yahoo.com  کنند تا از نقد کارشناسان بهره مند شوند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می توانند شنبه 31 مردادماه ساعت 17:30 به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی فاز یک، روبروی ورزشگاه راه آهن مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر از روند برگزاری سلسله نشست های شعر و ترانه با شماره 44667633 تماس بگیرند.
نظر شما