شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۳
کد خبر: ۸۲۴۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
فیلم «چرک نویس» با بازی حامد بهداد ساعت 16 روز چهارشنبه 28 مرداد در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای عطار نیشابوری داده می‌شود.
«چرک نویس» در فرهنگسرای عطاربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم ویدئویی «چرک نویس» به کارگردانی علی جناب محصول سال 1392 است و هنرمندانی چون حامد بهداد، شبنم درویش، مجید مظفری و علیرضا کمالی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم زندگی حمید فراهانی با بازی حامد بهداد را رویت می‌کند. او نویسنده جوانی است که در زندگی خود با مشکلات بسیاری درگیر است و به همسرش لیلا (با بازی شبنم درویش) شک دارد، نوشتن رمان جدید خود را تحت عنوان «دست نوشته‌هایت را بسوزان» در شرایطی سخت و تلخ آغاز می‌کند. غافل از اینکه یک بیمار روانی دور اطراف محل سکونت او و همسرش پرسه می‌زند.
چرک نویس، از زندگی و دورن خانه یک زوج فرهنگی و البته افسرده آغاز و در نهایت به همانجا ختم می‌شود، اما در واقع حکایت قتلهای زنجیره‌ای است که جوانان محله را به کام مرگ می‌برد. این فیلم در سال 1393 در شبکه های خانگی توزیع شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این فیلم به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کنند.

برچسب ها: فرهنگسرای عطار
نظر شما