جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۵
کد خبر: ۸۲۵۱۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
ششمین نشست ماهانه «لذت داستان» سه‌شنبه سوم شهریورماه در فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نشست ادبی «لذت داستان» که با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود، علاقه‌مندان به داستان‌خوانی و داستان‌نویسی فرصت دیدار با یکی از نویسندگان برجسته کشور را خواهند داشت، «فرهاد حسن زاده» میهمان ویژه ششمین نشست «لذت داستان» خواهد بود.

حسن‌زاده یکی از پرکارترین نویسندگان کشورمان است که در دو حوزه بزرگسال و کودک و نوجوان، آثار فراوانی پدید آورده است. از جمله آثار وی می‌توان به مهمان مهتاب، همان لنگه كفش بنفش، آقا رنگی و گربه‌ي ناقلا، هندوانه به شرط عشق، انگشت مجسمه، كنار دریاچه نیمكت هفتم و بند رختی كه برای خودش دل داشت اشاره کرد. آثار او بارها در جشنواره‌های مختلفی هم چون جشنواره كتاب سروش، جشنواره‌ي كتاب سال كانون، جشنواره ی‌ مطبوعات، جشنواره‌ بزرگ ادبيات كودكان و نوجوانان، جشنواره‌ كتاب ادب پايداری، جشنواره‌ ی يكی بود يكي نبود، جشنواره‌ كتاب‌های آموزشی رشد، كتاب سال ايران و انجمن نويسندگان كودک و نوجوان برگزيده و تقدير شده است.

فرهاد حسن‌زاده در این نشست به انتقال تجربه‌های نویسندگی و بیان خاطره‌های سال‌ها آفرینش ادبی خود خواهد پرداخت و علاقه‌مندان فرصت گفت‌وگو با این نویسنده را خواهند یافت.
هم چنین بخشی از نشست «لذت داستان» به داستان‌خوانی یک نویسنده جوان اختصاص خواهد داشت. ابوذر هدایتی، نویسنده‌ای است که در لذت داستان شهریور ماه، داستان وی توسط فرهاد حسن‌زاده و حاضران نقد و بررسی قشد.
 
ششمین نشست «لذت داستان» سه‌شنبه ۳ شهریور ۹۴، ساعت ۱۷ در محل فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد و حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان به ادبیات آزاد است.
برای حضور در این نشست می‌توانید به نشانی فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88799154 تماس بگیرند.

برچسب ها: فرهنگسرای سرو
نظر شما