دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۷
کد خبر: ۸۲۶۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
در نگارخانه لاله به نمایش درمی‌آید:
نگارخانه لاله در ادامه رویکرد پژوهشی و بررسی آثار هنرمندان شهرهای مختلف، نمایشگاهی از آثار برگزیده نقاشان معاصر زنجان را تا ۲۵ شهریور ماه برگزار می‌کند.
گروهی از نقاشان معاصر زنجان در تهران
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این رویداد با هدف بررسی تنوع و گستره جغرافیایی هنر معاصر و ایجاد فضای تعامل بین هنرمندان خارج از مرکز و هنرمندان شهر تهران، برگزار می‌شود و در نظر دارد جدید‌ترین تجربیات تجسمی آن‌ها را در معرض نمایش قرار دهد. 

 در این نمایشگاه آثار نقاشی بیش از ۱۸ نفر از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان جوان زنجان در معرض دید و بررسی علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 
 
برخی از هنرمندان ساکن تهران و از فعالان نقاشی معاصر ایران هستند و برخی دیگر نیز از هنرمندان ساکن در استان زنجان هستند. 

فرح اصولی، علی ذاکری، رحمان پرچگانی، وحید محمدی، ولی ا.. محمدی، شهلا منصوری، رضا صفری، آرمین عبدی، سلیمان محمدی، آذر قاسمی، محمد نیکخواه، مسلم جاسمی، فرزاد محمدی، علی بابایی، ابوالفضل نطری، سحر مختاری، لیدا آهنی، رضا نجفلو، لیدا ملیحی از جمله هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.
 
این نمایشگاه چهارمین دوره از نمایشگاه‌های دیگر شهرهای ایران است که در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و به کوشش رحمان پرچگانی گردآوری شده و با مشارکت خانه هنرمندان و شهرداری زنجان برگزار می‌شود. 
 
آیین گشایش این رویداد، روز جمعه ۱۳ شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار تا ۲۵ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ به استثنای روزهای تعطیل به نگارخانه لاله مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما