شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۹
کد خبر: ۸۲۹۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
جشنواره تئا‌تر شهر با نمایش «دریا دلان» افتتاح شد
چهارمین دوره جشنواره تئا‌تر شهر با حضور محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با استقبال پر شور مردم پایتخت در فضای باز مجموعه تئا‌تر شهر با اجرای نمایش «دریا دلان» با موضوع شهدای غواص آغاز به کار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ اجرای نمایش دریادلان شامگاه ۲۶ شهریور با حضور محمود صلاحی رئیس و امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رحمت امینی مدیرِ مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، پریسا مقتدی مدیر مجموعه تئا‌تر شهر، حسین مسافر آستانه، حسین پارسایی و جمعی از هنرمندان تئا‌تر کشور آغازی باشکوه برای چهارمین جشنواره تئا‌تر شهر شد. 

صلاحی: خوشحالم که هنرمندان جوان برای خون شهدا احساس تکلیف می‌کنند

این نمایش زیر بارش شدید باران و با حضور صد‌ها نفر از مردم شهر تهران که تا پایان نمایش در محوطه باز مجموعه تئا‌تر شهر در بوستان دانشجو به تماشای اثری فوق‌العاده به یاد و احترام شهدای خط شکن غواص ایستاده بودند، اجرا شد. 

در پایان اجرای این نمایش از خانواده شهیدان سید منصور مهدوی نیاکی و حسینعلی بالویی، با اهدا هدیه و لوح تقدیر از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تجلیل شد. 

صلاحی: خوشحالم که هنرمندان جوان برای خون شهدا احساس تکلیف می‌کنند

محمود صلاحی ضمن دیدار با کارگردان و بازیگران این نمایش گفت: خوشحالم که هنرمندان جوان برای خون شهدا احساس تکلیف می‌کنند و با زبان هنر یاد این عزیزان را گرامی می‌دارند. فارغ از هر نوع شعار، نمایشی لطیف و شاعرانه را اجرا کردید که بسیار تاثیر گذار بود. 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تاکید کرد: حمایت از گروه‌های جوان به خصوص چنین آثاری را برای خود تکلیف قرار داده‌ایم.

صلاحی: خوشحالم که هنرمندان جوان برای خون شهدا احساس تکلیف می‌کنند

چهارمین دوره جشنواره تئاتر شهر تا دوم مهر ماه در سالن‌های تئاتر پایتخت به دبیری شهرام کرمی برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
نظر شما