دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۱
کد خبر: ۸۳۲۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
دختر شهید علی کوهی در مراسم تجلیل او که در محله آن شهید برگزار شد گفت: گرچه تا ابد جای خالی پدر را احساس می‌کنم اما هیچوقت متاسف نبودم از شهادتش و تا ابد افتخار می‌کنم که فرزند شهیدم.
تا ابد افتخار می‌کنم که فرزند شهیدمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «اگرچه تا ابد جای خالی پدر را در کنارم احساس می‌کنم اما هیچوقت متاسف نبودم از شهادتش و تا ابد افتخار می‌کنم که فرزند شهیدم.» این بخشی از سخنان دختر شهید علی کوهی بود که در پایان مراسم «ضیافت ستارگان» برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید علی کوهی در منطقه ۲۱ عنوان شد و همه حضار را تحت تاثیر قرار داد. 

در این آیین که روز شنبه ۴ مهر پس از نماز مغرب توسط خانه فرهنگ نوردانش در شهرک آزادی و روبه‌روی منزل آن شهید بزرگوار برگزار شد، پس از تلاوت قرآن مجید، گروه دمام زنی «مکتب الثقلین» با اجرای زیبای خود فضایی معنوی و عرفانی به محیط بخشیدند.

سپس ایمان یاراحمدی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، فضایی معنوی و شاعرانه را بوجود آورد. 

واحد نوجوانان گروه مدیحه سرایی بین الملللی «اسرا» با دو قطعه همخوانی، اجرای بخش بعدی برنامه را به عهده داشتند.

در ‌‌نهایت، برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به خانواده شهید با حضور جلال اسعدی معاون آفرینش و اجرای منطقه، حسن ابراهیمی مدیر خانه فرهنگ نور دانش، فرامرز حیدری فرمانده پایگاه مقاومت نبی اکرم (س)، به پایان رسید
نظر شما