چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۴
کد خبر: ۸۳۳۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کارگاه یک‌روزه آموزش فن بیان وگویندگی با حضور فرزانه‌سادات معصومیان گوینده اخبار صدا و سیما در فرهنگسرای امام(ره) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کارگاه یک روزه آموزشی آشنایی با فن بیان و گویندگی با حضور فرزانه‌سادات معصومیان گوینده اخبار صدا و سیما در فرهنگسرای امام برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این دوره  آمادگی لازم را برای ادامه دوره گویندگی با فرزانه سادات معصومیان به عنوان مدرس فن بیان وگوینده صدا وسیما پیدا می‌کنند. 

تکنیک‌های فن بیان، ارتباط موفق، ویژگی‌های صدا، زنگ صدا، آهنگ صدا و مکث‌های به جا و در بحث مهارت‌های ارتباطات غیرکلامی تمرین‌هایی در خصوص مهارت‌های ارتباط قاطعانه، گوش دادن فعالانه، گوش دادن منفعلانه و شناخت مخاطب و زبان بدن و در حوزه روان‌شناسی مباحثی چون، شیوه غلبه براسترس وکمرویی، مدیریت استرس، مدیریت گروه، در این کارگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فرزانه ‌السادات معصومیان، گویندگی دربرنامه‌های خبری معاونت سیاسی سازمان صدا وسیما را ازسال ۷۴ شروع کرده، هم اکنون درکنار اجرای برنامه‌ در رادیو ایران، شبکه چهارسیما، شبکه جام‌جم وشبکه خبر بیش از ۱۵سال سابقه تدریس دوره‌های آموزش گویندگی را در کارنامه خود دارد. 

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این کارگاه می‌توانند به واحدآموزش فرهنگسرای امام (ره) به نشانی نیاوران، خیابان شهید باهنر، کوچه امیرسلیمانی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۱ و۲۳۱۲۳۶۳۰ تماس بگیرند.
نظر شما