چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۴
کد خبر: ۸۳۳۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود:
برای سومین سال متوالی نمایشگاه آثار هنری کودکان کار به همت موسسه حمایتی خانه مهر کودکان کار دروازه غار، در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.
نمايشگاهی از آثار هنري کودکان كار در فرهنگسرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با روز جهانی کودک، جشنواره «صلح، دوستی، مهربانی» شامل آثار هنری کودکان کار و زنان سرپرست خانوار از سوی موسسه حمایتی خانه مهر کودکان دروازه غار در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود. 

این نمایشگاه که در قالب غرفه‌های نقاشی و کارهای دستی کودکان کار و زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود، در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مهرماه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است. 

نمایشگاه آثار هنری و دستی کودکان، گریم کودکان، مسابقه نقاشی، آموزش حقوق کودکان و... از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است. 

خانه مهر کودکان کار دروازه غار یک سازمان مستقل و غیر دولتی است که از سال ۱۳۸۶ در منطقه دروازه غار تهران به امر آموزش و حمایت کودکان کار و خیابان می‌پردازد. 

این جشنواره به همت خانه مهر کودکان کار دروازه غار و همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای ملل در پارک قیطریه تهران واقع در بزرگره صدر، میدان پیروز، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برگزار می‌شود.
نظر شما