جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۲
کد خبر: ۸۳۷۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
در گفت‌وگو با حجت الاسلام ناصری‌پور مطرح شد:
با آغاز به كار كمپين «سلام بر حسين» علاقه‌مندان می‌توانند تصاوير خود با پوستر مرتبط را به ستاد مركزی اين پويش ارسال كنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ويژه‌برنامه كمپين «سلام بر حسين» از روز دوشنبه ۴ مهر ۹۴، آغاز به كار كرد و علاقه‌مندان می‌توانند تصوير خود را با پوستر مرتبط برای ستاد مركزی اين پويش ارسال كنند.
 
حجت الاسلام حسن ناصری‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در اين‌باره گفت: كمپين «سلام بر حسين» پويشی مردمی است كه در ادامه برنامه‌های فرهنگی سازمان در ايام محرم فعاليت رسمی خود را از روز دوشنبه ۴ مهرماه آغاز كرده است. اين برنامه برای ابراز ارادت اقشار مختلف مردم در فضای مجازی به ساحت مقدس امام حسين(ع) راه‌اندازی شده است. 
  
وی افزود: محور اصلی اين برنامه عكس‌هايی است كه مردم با ابتكار خود با پوستر «سلام بر حسين» می‌گيرند و آن را با هشتگ #سلام-بر-حسین-۹۴ در فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر می‌کنند. البته، ما فضای مناسب عكاسی را نيز برای مردم فراهم كرده‌ايم تا افراد علاقه‌مند هر شب در ميدان امام حسين(ع) به اين حركت اجتماعی و فرهنگی بپيوندند.
 
وی درباره مدت زمان اجرای اين كمپين گفت: كمپين «سلام بر حسين» اولين كمپينی است كه به طور رسمی در ۶ ماه دوم سال به مرحله اجرا رسيده است و اميدواريم كه تعداد آن‌ها به بيش از ۶ كمپين افزايش پيدا كند. كمپين «سلام بر حسين» تا پايان اربعين فعال است و البته پس از آن نيز قصدی برای متوقف كردن آن نداريم. 

مطالب مرتبط
نظر شما