شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۸۴۰۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
معرفی محتوایی و به اشتراک گذاری ماجرای کتاب در کتابخانه پندار
در ادامه سلسله برنامه‌های «با بالهای کاغذی» ویژه معرفی محتوایی کتاب در کتابخانه پندار، خلاصه کتاب «چهار مهارت یادگیری» از سوی مخاطبان این کتابخانه خلاصه نویسی و برای سایر علاقمندان به اشترک گذاشته شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،«با بالهای کاغذی» عنوان ویژه برنامه‌ای است که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب‌های جدید و جذاب، در کتابخانه پندار برگزار می‌شود. در قالب این برنامه هر هفته تازه‌های کتاب به مخاطبان کتابخانه عرضه و معرفی می‌شود تا یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و تلخیص کنند.

کتابخانه پندار در آغاز هرهفته یکی از کتابهای جدید و پرمخاطب کتابخانه را به مراجعین معرفی می‌کند. مخاطبین می‌توانند در صورت علاقمندی به موضوع کتاب آن را امانت گرفته و پس از مطالعه توصیفی کوتاه از آن را به کتابخانه تحویل دهند تا برای تشویق دیگران به اشتراک گذاشته شود. 

در قالب این طرح علاقمندان با معرفی کتاب‌های خوبی که خوانده‌اند، دیگران را ترغیب به مطالعه می‌کنند. اجرای این طرح به این صورت است که علاقمندان بهترین کتاب‌هایی که خوانده‌اند را حداکثر در ۴۰۰ کلمه خلاصه می‌کنند و به مسوولان کتابخانه پندار ارایه می‌دهند تا با سایر علاقمندان و دوستداران یار مهربان به اشتراک گذاشته شود. 

در تازه‌ترین دوره اجرای این طرح مربوط به هفته سوم آبان کتاب «چهار مهارت یادگیری» تالیف جان مایکل بنت، انتشارات کیهان، مطالعه و تلخیص شد. 
نظر شما