يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۲
کد خبر: ۸۴۰۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
آثار خوشنویسی نستعلیق مجید خندق آبادی با موضوع آیات، احادیث و اشعار بزرگان شعر پارسی از بیستم تا سی‌ام آبان ماه در نگارخانه کلک خیال به نمایش در آمده است.
نقاشیخط خندق آبادی در نگارخانه کلک خیالبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ۱۷ اثر خندق آبادی در ابعاد متفاوت و با تکنیک رنگ و روغن، اکرلیک و مرکب روی بوم به تصویر در آمده است. 

مجید خندق‌آبادی متولد ۱۳۴۶ شهر تهران و دارای مدرک کار‌شناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است و از سال ۱۳۶۳ آموزش خوشنویسی نستعلیق را نزد استادانی چون استادمحمد علی سبزه کار، استاد اسرافیل چی، استاد حجت اسدی و استاد غلامحسین ترابی آغاز کرده و در سال ۱۳۶۷ موفق به اخذ درجه ممتاز، از انجمن خوشنویسان شده است. 
 
این نمایشگاه با الهام از نقاشی‌خط‌های استاد شیرچی و استاد بختیاری بر اساس ترکیب‌های قطعه‌نویسی استاد امیرخانی شکل گرفته و تا حد امکان تلاش داشته تعهد و تقید نسبت به حروف کلمات در قالب خط نستعلیق را حفظ کند. 
 
نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، طبقه دوم فرهنگسرای اخلاق واقع است و تلفن۳۳۳۵۰۰۶۰ آماده ارائه اطلاعات بیشتر به مخاطبان است.
مطالب مرتبط
نظر شما