سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۴
کد خبر: ۸۴۱۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس مجموعه‌ای دیدنی از آثار معصومه حبیب از هنرمندان کشورمان را در قالب نمایشگاهی با عنوان «بافت نگاره» به نمایش گذاشته است.
نمایشگاه «بافت نگاره» در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نمایشگاه که تا ۲۸ آبان ماه برپا است، تابلوهای نقاشی در ابعاد مختلف با تصاویر مفهومی به معرض نمایش گذاشته شده است. 

معصومه حبیب فارغ التحصیل رشته گرافیک تصویرساز از دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران است و در کارنامه هنری‌اش شرکت در نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی حوزه هنری ۱۳۸۹، نمایشگاه گروهی نقاشی در فرهنگسرای ابن سینا ۱۳۹۰، دبیر اجرایی نمایشگاه لاله‌های روییده برج آزادی ۱۳۹۰، شرکت در نمایشگاه نقاشی و انفرادی بین المللی صنایع دستی ۱۳۹۲، نمایشگاه بین المللی قرآن بخش تصویرگری ۱۳۹۲، منتخب در نمایشگاه صنایع دستی بخش سفال ۱۳۹۲، شرکت در ورک شاپ نمایشگاه ایران و کره در فرهنگستان هنر ۱۳۹۳ و شرکت در ورک شاپ خانه هنرمندان ۱۳۹۴ به چشم می‌خورد. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۷ می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما