شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۸۴۱۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کارگاه مشاوره و مطالعه فردی «مطالعه موثر» در فرهنگسرای گلستان تشکیل می‌شود.
کارگاه مطالعه موثر در فرهنگسرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ با هدف رشد و شکوفایی توانایی‌های افراد و افزایش کیفیت مطالعه کارگاه مشاوره «مطالعه موثر» با حضور طاهره نفری به همت فرهنگسرای گلستان دایر شد. 

مخاطبان این کارگاه می‌توانند با مراجعه به مشاور، با اصول حرفه‌ای شیوه‌های مطالعه و کتاب خواندن آشنا شوند. کار‌شناس برنامه این اصول را در قالب برنامه‌های کاربردی نظیر: برنامه ریزی، مدیریت زمان، دقیق خوانی، تندخوانی، خلاصه نویسی و... به مخاطبان ارائه می‌کند. 

معرفی راه حل‌های مناسب جهت رفع مشکلات تحصیلی و برنامه‌های آموزشی از دیگر اهداف این کارگاه مطالعاتی است. 

بیست و سومین دوره هفته کتاب با شعار «ایران پرکتاب، ایران پرامید» از روز ۲۴ آبان ماه تا یکم آذرماه برگزار می‌شود.

هفته کتابخوانی به ترتیب با عناوین کتاب و خانواده، کتاب دانشگآه، کتاب و رسانه، کتاب و میراث، کتاب و کودک، کتاب تکنولوجیم، و کتاب و هنر به کارخود ادامه خواهد داد. 

در طول این هفته ویژه برنامه‌های هبه کتاب، کتابخانه سیار، آیین کتابیار، رونمایی کتاب، خیابان کتاب، مسابقات کتابخوانی، تشکیل کانون کتابداران تهران، تشکیل کانون مربیان اهل قلم و حضور نویسندگان و چهره‌ها در کتابخانه‌ها در شهر تهران اجرا می‌شود. 

هبه کتاب در طول هفته کتاب و کتاب خوانی در میدان نبوت برپا شده است. علاقه مندان برای حضور در این غرفه می‌توانند به نشانی نارمک، میدان نبوت مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ تماس بگیرند.
نظر شما